dijous, de maig 21, 2009

LILITA WILDSTYLE

Aquest és el nom de una de les vies més guapes que he equipat i encadenat mai...48 metres absolutament verticals de granet vermell negre i daurat, inexpugnable, i en el que una successió de regletes invisibles van anar apareixent fins constituïr un camí resseguible de 8a que enllaça DE MATARÓ NEN ( 7b) i BÁJAME UNA ESTRELLA ( 7c+ o 8a segons els pocs repetidors)...enmig de un paratge al.lucinant, sobre un llac amb platges, a 2.400 mts a la zona del VERMELL ( VENTOSA-TRAVESSANI)
Crux de LILITA WILDSTYLE 8a a 2.300 mts ( Ventosa.). Foto Manu Velazquez
Lila fent la 1a asc. de la seva via pedricera "Tallaüngles" V+ al Vermell. Ventosa.Foto Manu Velazquez
Aquell estiu la "LILA" va encadenar 7a+ ( GISELA), una placa de 7b ( LA TUMBONA...encara que li vaig decotar, la va fer "a vista"), ULTRAKUMBA ( 7a), ELVISLAPELVIS ( 7a) i altres vies en granet i calcari entre 7a i 7b...de sobte un dia estava marejada, i al cap de 9 mesos treia el cap l'Arnau...
Lila fent ELVISLAPELVIS ( 7a) a vista...L'EDEN-VENTOSA.

La impressionant Gisela ( 7a+). Darrera via encadenada per la Lila. Tècnicament l'Arnau ja cuejava al seu interior!

Volcada en la maternitat en dos anys ha escalat bastant poc ( per no dir gens)...i ara, just dos anys després i amb quatre passades pel plafó ha tornat a encadenar 7a... jo diria que fins i tot escala millor... independentment que la via sigui "vidilla" o no, que sigui el seu estil ( Tècnic i pililla, sense grans desploms, flashamiguíssimo i exacte que ella va matisar a la seva morfologia...), jo deixo dos anys la vertical i crec que no faig el meu 100% mai més..i ella en quatre pegues torna a estar a to!!! Amb el que em va costar a mi arribar a aquest nivell lapuuuuuuuuuta! ( anys de parc Güell i escalar cada finde...).
És de justicia felicitar-la...ah..i MARC, si em llegeixes gràcies de la seva part per la felicitació, encara es va animar més i la setmana que vé tinc una nova sessió de chico-grigri al 7a+ de la esquerra!!! Jodeeeeeer!
M'agafa por de pensar que s'esta poosant les piles al plafó...se m'ha acabat el txollo...sort que l'Arnau ja és més autònom a peu de via!!
Lila a EGO TRIP 280mts,( Arco ITALIA)sortint de un dels llargs de 6b+
Ja pensa en decotar-ho tot....

8 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Preparat, ha tornat el fanatisme i et toca currar a peu de via, jajaja.
Com la Laia ha tornat més fanatica que mai, ara esta una mica de paront amb els examens finals i en questio de 45 dies, començo a tremolar.

La noia a Boi va fer un 7a a vista El petit bonsai, via bloquera i de pasos raros, recordo que aquell dia penya que feia 7c de bloc no ho entenian, no es podian cantejar, jo la vaig fer, i amb les cintes posades va pujar com si no li costes una merda, i aquella penya rapant i cagant-se en la ostia puta que aquesta noia menuda havia pujat per alla cantant.

E lu ke i ha, jajaja, a mi ja em mola, el dia que tinguem un petit no se com anira la cosa, ja t'explicare, osti espero que no ho porti ja dins, tot podría ser, jajaja.

Salut bow i cuidat

PGB ha dit...

A Cavallers es fan maravelles, bou! ;)

TRanki ha dit...

heheeh...FERRAN! Todo se andará bow...todo...si que é lu k hi ha!!!! però tot es supera més o menys...si hi ha fanatisme!

PGB...ja veuràs què surt quan facis unes vacancetes per allà dalt!!! ;P

Marieta ha dit...

ja està bé bous! que nosaltres quan ens hi posem podem ser molt més fanàtiques així que...si les mosses us ho demanen, no us negueu, monteu vies, feu de "xicots grigri" i aneu on elles diguin! jojojojojojo
boues power!
avui stic fatal...

oriol ha dit...

Woooooooooooooo bowsss M'encanta aquest esperitttttttt!!

i tu Trtankiiiiiiiii tremolaaa!!! Que ja sento veuetes que diuen: Traaankiiii...Estic aquiiii... estic aquiiiii... Estic aqui Dalt.. Ara puja tu de segon! JUaaaaaaaaa

Quo ...flipant i degustant el somriurede la ultima foto! :)

TRanki ha dit...

heheh MARIETA MARIETA, quina suadeta ahir a la pXB...em vaig quedar fins a les 11 apretant com un loku...estava a la reunió amb els nervis: buahhhhh, se m'acaba e temps, buaaaah...a veure si acabem ja darreglar el món!

I saps perquè? Perquè si no entreno quna toca YUNAMERDA que puc canviar el dia: DIMECRES I'M a GRIGRIMAN..INAPELABLE, INSUBSTITUIBLE,NOMODIFICABLE...ja poden caure xuscos de punta...i saps perquè...perquè les xatis són així...MALAAAAAAALTESSSS!!!! buf...sort que no li mola el gel bowa...

apali...tu tortura al teu...casumdena..;PPP

QUOOOOOOO!!! POs si bow...jo també sento veuetes, i missatges mitja hora abans, i vint minuts abans, i deu, i cinc ritllo "on ets? ja has plegat?per on vas? portes el meu material? T0has oblidat el magnesi?...etctcetcetera...

TR..mirant-me la paret dels meus somnis que tinc al mail...hehehe ;PP

Mohawk ha dit...

Això de Cavallers deu ser la supercompensació de l'oxigen :P :P

A veure si passeu més pel Maresme, eh! :P :P

Folló end of cañonazos power!! (Quina poooooor!)

TRanki ha dit...

MOhawk....has de deixar de ser elo MOhawkindiana jones i passar-te a la COMODITAT..vies d eperullo, paraboilts propers...etc...

Sortq ue hi ha gent com tu defensant causes estranyes!!!

UN cavallers a 1 km del mar..quyina coisa més surrealista, PLACA NEGRA=6a+? heheheheh! Tinc una foto del 1983 o així, amb la cinta al cap i flipant amb l15 anys i la PIBE MONGO que és per al.lucinar!