dilluns, de març 08, 2010

LINIES SANTES...

Foto: Victor Montilla, IMATGE del picassa que linko més avall...

Buf...una ascenció expréss a Montblanc, amb la taula de snow, sense aclimatació i amb molt de fred encara em passa factura als pulmons????...i suposo que després de les experiències "alpines" encara pitjor...

El "carburador " em falla i estic a mig gas, ja vuere que diu el neumòleg...joder...

El NAwet esta sortint de la seva neumònia i el finde la LILA va a trepar dissabte...jo em quedo amb ell...juguem, cuinem i a la tarda m'escapo un ratet a la PXB...encadeno SANTA PACIÈNCIA, un 8a o 7c+ interessant , el vaig equipar fa un parell de setmanes..és resistent amb una entrada Stbenetera i un lance clon de TWO SMOKING BARRELS ( més curt...no hi ha espai!!!)...no ho entenc,calentant m'ofegava en un 7a+!!!

Al vespre amb la família anem a sopar a cal PASCAL, tot un cavaller i tot un cuiner que ens regala amb un capó amb figues i castanyes...riem, xerrem i debatim sobre l'univers...

El diumenge em llevo cruixit, la tempesta perfecta esta apunt d'assolar Catalunya i marxem a STA LINYA...fa fred i els ianquis arriben tard...som quatre arreplegats fanàtics apurant abans de la nevada.

Escalfo al 7a+ del lance galactic, a la dreta, fa molta rasca però encadeno a la tercera, joder el vaig fer a vista en el seu dia...,vaig trencadíssim...tinc son i ressaca...m'adormo al peu de la DEVORA HOMBRES ( 7c+ "durillo")...i miro com la fan uns guiris...em quedo amb els passos i decidim fer-li un pegue...en Juanjo va de xapa a xapa i confirma que el crux esta mullat...és igual pujo i arribo al crux (havia vist com pujaven els guiris i m'he quedat a la primera amb els passos!!!!!), caic, trobo un mètode nou i acabo la via sense problemes...caurà?

Al segon intent m'ofego al pas, però ja domino el crux amb el meu mètode, totalment diferent al que fa tothom ( per mi més fàcil, l'altre ni l'ensumo...ni que estés sec!). Els altres ni s'hi aguantes i jo no ùc fer el seu...que curiós...

En Juanjo encadena ( tot i mullat!!!). FELICITATS BOW...jo ho intento de nou...tinc una mica de febre però ho tinc apamat, faig el crux i just sortint se'm calen els pulmons de nou...caic desesperat..merda...

Em poso dins del plomes espero que desmontin, m'enfonso al seient del darrera...estic trencat...buahhh!

NEVA, i seguirà nevant...quin temps!!!!

http://victormonti.blogspot.com/2009/12/photobucket_7647.html linko el picassa dels gefs locals, un bon recull de fotos per motivar-se en aquest món al revés!!


NOTA: TOTS agrairem que es respectin es normes de convivència amb els altres"usuaris" de la cova, i amb els propietaris...s'h habilitat un pàrquing alternatiu ( l'altre esta inundat)..USEU-LO i accediu a peu a la cova, no toqueu res que no sigui la roca i els bolts...RESPECTE!!!

1 comentari:

Pau ha dit...

Bou això et farà més fort !!!! T'ho dic per experiència !!!!!!!