diumenge, de maig 30, 2010

i feel REGOOOOOOOD !!! OPCIONS i RESULTATS...

Aquest finde les coses han FLUÏT...que curiós...

NO WORRY era la postura...diumenge tenia "pollo"familiar i entre rallar-me i no rallar-me vaig escollir NO RALLAR-ME...no passa res...UN DIA???CAP A "MARGA-LEFA"! Divendres vespre perquè el NAWET es mareja...a dormir a TRES PINS com diuen els "canons de la perfecció" del "FAMILY CLIMBING"...

Ens llevem ben tard i ben poc fanàtics...CAP PROBLEMA...amb el somriure flipat escalfo en 6a's i 6b's entre gupillos de xatis i xatus, i gossos, i calor, i furgos, i bidits sense massa carisma...un darrera l'altre sota el sol aclaparador...les bamwes five-ten rellisquen, el nen es queda fet una croqueta entre la pols i de pas roba pa de la motxilla de uns guiris...sóc un mal pare de bon flow..NAWET COM TORNIS A PILLAR PA DE AQUESTA MOTILLA ET DONO UNA SURRA AL CUUUUUULLL!

Papa..que "tin" gana!!!...

joder té taó...LILA QUE EL NEN HA DE DINAR...

Anem més a l'ombra que això és un forn? OK!!!

NEN ARREBOSSAT, CORDA, MOTXILLA, JOGUINES,ROBA,MAGNESI,SPIDERMAN i GORMITIS,....buah, vai petat en u 6a+...i tal i tal...de PESA"FIGUES"(plè de xatis cañón) a VERDURES..i jo que em segueixo arrastrant...

I per fi la CREW fanàtica...guai...el siller em belaya a un 7b que fai onsai...quina mandra...nem al COVABOIX-SOLEIADA? yups...el tema esta a l'ombra però és un ressalt on el "nano" es pot esnafrar...joder i quines vies!!!!!!!!!

Una munió de funcionaris del foc, algun beatnik gaucho ( que la noia va tibar a morte el 8a)..i la CREW PXB...guai...

Segueixo MARRANO..el Jaumet ,m'ofereix una sessió de cànem i llúpol a la furgo...mentre accepto un EGARENC em diu que provi una via...no bow, que vaig feliç i crec que em piro a fer birres..per primer cop en 30 anys crec que PASSOOOO..PERÒ ...la LILA m'anima i ja que hi ha les cintes...joder PERQUÊ NO?

OPCIONS: BIRRA o ROCA...escullo PRIMER ROCA I DESPRÉS BIRRA...guai no? faci el que faci triomfo...això del rotllo " nO PRESSURE" mola molt...hhehehehehe!

APAREIX bona penya i endinyo a la via...FLOW, ànims, teledirecció total i no total...VINGABOWS i de sobte, després de 20 minuts de lluita creixent xapo cadena de un VION al FLASH..que inhumà, que guapo, que bonic, quin bon rotllo...waaaaaahhhh!

La LILA va a trepar amb la E. i jo em piro al riu a banyar-me amb le NAWET...més bonic encara...!!!

DR FEELGOOD. 8a 25 o 30 mts COVA BOIX-MARGALEF.
Escalada al FLAIX
GRACIES:
Oriol Rossell per MUNTAR-LA i cedir cintes i corda...i TELEDIRGIR i ANIMAR...l' "artífex" de l'encadene...de veritat...dec birra fijo...
Marieta i Esteve`..per animar i teledirigir de puta mare...gracies booooowwwwwws!
Jaumet, per motivar i animar A MORTE...i per assegurar-me de bon flow...i per les birres de després...
Juanjutx i Ivani i Santi per l'ànim en TOT MOMENT...apunt de petar i flipant per donar-vos el callo!!!...vaig apretar pels vostres crits de bon rotllo...segur... !!!
LILA, per guardar el bitxo i garantir-me quietud al llarg del dia...gracies boweta...gracies...
Al Nawet per "fer un silensi mentre el papa escala", bowet t'ho vas currar...gracies t'estimo...

i de postres els WHO...que passo de Möthley Crue que no m'agraden...heheheh...de conglomerat només n'hi ha UN...FALEN?

8 comentaris:

SANTABLOCONA ha dit...

Makinon!!!!
Això és la no pressió... el flow surt quanta menys presió ens autogenerem.... jo hagués escollit birres...
Pajaru, ens hauriem de veure un dia d'aquets, ja toca!!!
Xavi

Ferran Guerrero ha dit...

Felicitats bow, i em quedo amb "conglomerat nome hi ha un", tota la raó del món.

Ara ja t'has tret la espineta de Sant Benet i tot a fluir.

Ens veiem per alla dalt

Marieta ha dit...

com deia el Jesulin: "en dó palabra, IM PRESIONANTE"
Molt bé bou!!!!!

PGB ha dit...

Nen, després de la Piripi, flotaràs arreu! (que no a Reus)

Salut i ens veiem per la soleia! :)

Pau ha dit...

Bou això seria el que s'anomena un "dany" colateral de la Piripi ? Doncs endavant les "atxes"

Felicitats rebowwwww !!!

TRanki ha dit...

Ei Bows...moltes gracies!

MARIETA, sense els ànims no hagués `pujat igual...fijo...gracies de nou!!!! D vegades sona la flauta...cal ser-hi!

Lila ha dit...

No hi ha res com un bañito al riu per celebre-ho no? Estàs molt fort i no t'ho creus...
Ah! encara estic esperant les ostres

TR ha dit...

hehehe...

TRankis que tot arriba...el problema és la disponibilitat...marisc encara en queda al món...