divendres, de març 18, 2011

bones vibracions...gira tutto entorno a l'stanzza

Què es pot dir quan el món es transforma ?
Què es pot dir quan bombolles corren per la sang i sparks de llum que parpelleja s'encenen arreu com intermitents d'alarma, o de festa...ja no ho sé, no sé qui té raó, qui és just, qui s'ho mereix, qui ha de pagar, a qui es traeix, qui em convenç...no sé res, simplement que res és el que era?
L'angúnia dels canvis i incerteses a tot el planeta...quan tot gira a l'habitació, entre soledat i murmuris de masses humanes ,que, com ecos llunyans, sabem que pateixen...i aquí res, simplement "tot gira a l'habitació"...quina bellesa i traqnuilitat veure com entra la primavera i el cel és blau i ( sembla) que net, i el terra sòlid...somriure és gratis i està permès...

Aquí, "al-país-que-queda-als-peus-de-MONTSERRAT", aïllats de tot, seguim vivint aquesta mena de tonteria còmoda que tant preciosa i escassa és, tenyint-nos sota el sol de primavera i amb l'única espera(nça) que les parets s'assequin mentre fem un cafetó i comentem les jugades...n'hi ha més que no treballen, posseïts per la roca i el fanatisme, que no pas que es deixen arrossegar per l'estréss...no durarà, és impossible, després de l'estiu arriben les tardors , i els hiverns crus...

" ERRECUTRE" link R4-Spook ( 8a+)


Ahir vaig fer el segon 8a al flash...era una merda, vam arribar a les vies i queia gotera encara...vam marxar a ponent, allà on sempre hi ha quelcom sec...
Mal tacte bow...encara queden uns dies perquè s'assequi...¿¿¿8a al flash dius???
Si bow, però no ho era...7c/+ com a molt...
Com ho saps?
Decoto per la jeta si cal...simplement, al cap de una hora va sortir-ne un altre al segon pegue...allà ténen el graduador automàtic espatllat...
Tampoc ho era aquell? ( slurps, xarrupet del tallat)
No...tampoc, màxim 7c+...
Joer vas killer eh?
Què va bow, vaig trencadíssim, l'Agus m'esta matant, a sobre com que no controlo els percentatges de llast sempre m'afegeixo tot elq ue puc fins que em re-peto...i no em queda ni un brí de punch...als blocs m'acabo de seguida...
Osti, potser sí que no eren pas dures aquelles vies...però si eren de placa i a sobre dius que entrenes tant...!
Bah, m'he pillat la guia nova de STBENET (que ja és clàssica, el que passa és que vaig endarrerit en compres, tanta resina que ja m'oblidava la roca!!!...quina subordinada més llarga, hehehe, el que passa és que sóc un rollero...segueixo!:) i la DEL JOSEP la deixen en 8a, la PAULA també, i la PAULINA de 7c+...alueg...què vols que et digui...¿T'imagines flashejant la PAULA? No oi? Doncs ja està...allò ,ara que hi penso millor, devia ser com a molt 7b+ o 7c...hahahah! Apa me'n vai que em queda encara un dia més de entreno i faig tard...deeeewww!!!
Ei, bow, dew i TRanki, no t'estressis que fas cara d'esverat!
És que vaig de cul tio...salut i acaba't el tallat que se't refreda!
Que va bow, ja ha arribat la calor...espera uns dies i amb la tarda llarga a muerte a la Nord no?
Si bow, a muerte com cada any...siaw, cuida't
Siaw bow IRIE...

12 comentaris:

Sila ha dit...

El grau és el de menys, però saps que l'entreno funciona tiu...

Bona primavera

Cançó preciosa eh? Els Astrud són la polla, amb aquesta es surten...

I l'ultim que tanqui la porta, ja t'ho deia, a picar culs que demà és festa!!!

Petons a tothom

uasunflower ha dit...

http://www.fleurdelis.com/desiderata.htm

Anònim ha dit...

Qué guapo, amb la cançoneta m'heu tocat la fibra.

Ja et paso un dia la topo de la via que tinc a la Serra de Carreu (Bóixols) "voglio vederti danzare" 6b/A2 150 metres. Semiequipada i amb un primer llarg que deu ser 7c apurable en roca sputnik.

Salut!
M.Blanco.

TRanki ha dit...

Sila...aStbenet es podria viure aïllat del món, com en altres molts llocs...però per bé o per mal a sota hi ha més món, que gira i balla...no sé si m'agrada del tot, però i és i de vegades omple també...
Peròq ue bonics els matins de sol a l'hivern al peu del Barberà eh bou?
Sempre hem tancat la reixa del camí...però això és un altra moguda, el que cal és refer el nostre refu...abraçada bow...

UASUNFLOWER: Interesting, but maybe strange, isn't? Hope all people though at least a lillte as is says...
I wikied it on youtube and all the versions are very kischt!!!
Quod oculus non videt, cor non desiderat...?

MIGUELEITOR: BUf, fa anys se'm va ocórrer de intentar apurar SUBE CAGAO...i em vaig quedar bastant espantat ( obrir sol permet allargar molt la tirada, i estar pilladíssim amb la corda estibant-en cordada- i sense saber com sortir-se'n fa MOOOOOLTA por..._la via ..guapa, sens dubte). Dalonsis..que igual em quedo a mARGALEF una temporada, perquè encara em recupero dels ensurts i el Nawet vol que li expliqui contes durant molts i molts anys...
ës broma, passa't el croquis, sempre és interessant.
PD: teia en ment una pedalada, i la festa del Centenar era
una ferma candidata...veient la piada del PACA em sembla que tampoooooc! Salut bow gracies per llegir-me!

Lila ha dit...

Preciosa cançó...

TR ha dit...

Em recorda els viategs a "LITALIA"!!

Anònim ha dit...

Ei bou,

Aquest finde estavas a Margalef no? diumenge vaig flipar amb el flash al 7c+ aquell tant desplomat, maaaaaaaaaquina! Lluitant a muerte i encadenant com un animallll!!!!!

Jo de "pureta" vull ser com tu!!

Sergio ( de la colla de los de Cornellà que estava als 7b)

TRanki ha dit...

Ei bow,

Mestas disiendo puretaaa? Mestas disiendo puretaaa?!!!

Abogadoooo?!! Abogadoooo!!

Posa-li veu del doblador del DE NIRO i ja queda el comentari ben definit...

hehehe, tiu gracies pels ànims, entre els crits dels ESLOVENS dels nassos al final no sabia qui em flasehjva, qui deia "toooth!!!" ( deu significar "venga gayolo" en eslovè???;P)o que se'n fotia dels meus esbufecs!!

No va ser un flaix complet, la 1a presa estava traient suc i vaig fer el primer pas des del segon canto ( la resta dels altres 20 mts sí que estaven ok).

em va costar un intent més i la quasi castració de l'assegurador treure una seqüència alternativa...el pobre Jnjutx va aguantar una relliscada amb patada voladora inclosa directa al entrecuix...

Un cop solucionada la xorrera de la primera presa amb un mètode que em permetia saltar adequadament amb la mà seca, vaig fer la resta de la via...!!

Tot i així el bacallà és la via, el primer pas un cop el veus no té res ( i mira que costa mullat el cabrón!!!)...els nanos que em van flixejar i deixar les cintes queien tots tres a dalt de tot, però si anéssin frescs la fan fijos bowws.

Gracies per les cinetes i el megaflaix!!!

TR

Marieta ha dit...

Ala Tranki! volem saber!!!! vinga, "abogado, abogadooo, no te hagas de rogar"

TRanki de Niro ha dit...

Res Marieta que tinc el puto pas de la TRANSILVANIA creuat, no trobo el bon pegue...creia que sí però dissabte a la trda vaig rebotar-hi de nou..la resta de la via flowting...no ho entenc...

Diumenge hi havia mnolta penya i calia pendre tanda...agònic..de fet es colaven al projecte de un colega que hi tenia cintes!!! Per fer una mica de pressió volia tocar el projecte ( i així ja en tenia dos..trista miseria!!!)..el primer canto estava mullat, vaig aixecar-me fins al segon i amunt...i amunt...i amunt..i cadena...estava flipant...

Baixo, dos rebitades més contra el entrecuix del Juanjutx, patinant i vaig trobar una seqüència on no usava la mà mullada per bloquejar, saltant i ja està, encadena...

A casa meva és un flaix incomplet, tot i que l'inici és un bloc de 6b...en altres llocs hi posen dues pedres (i quatre i deu i vint...) i és un flaix guapo...

JO l'única conclusióq ue hi trec és que em fa falta entrenar més bloc iq ue ara em sobra pilaka...joderrrrr!!

( a sobre amb això de l'"abogado" ara estic tota la estona imaginant-me expressions a lo "de Niro": MArietaaaa!Que encadenaste este fínde Marietaaaa?..ostia veus? NO lo puedo evitar abogadoooo!!!

deew

lila ha dit...

QUE FUERTE, TE HA DICHO PURETA!!!! ja, ja, ja!!!! YO TAMBIÉN QUIERO...
Ay mi puretilla!!!!

TR ha dit...

joer Lili ara que havia desviat la conversa cap altres "andurriales"...

Me sé de una que me lo desía ara fa 10 anys, quan en tenia 30 ( jo) heheheh!

10 anys més i 8b al flaix...pofale...