dimecres, de maig 23, 2012

Mètodes...



6 comentaris:

Anònim ha dit...

Brutal bow!!! Ingravittos al cap i a la fí!!! A veure si li fem una visita!!! Boulder is POWER!!!
Una abraçada!!

xavi ha dit...

Tranki el bou dl 2on bloc!!!
Tremendo

Toni ha dit...

Brutal Booow!!! Ingravitto total!!! Boulder es Power!!! A veure si fem una visita a targa!!!!

TRanki ha dit...

Hola Xavi...flota...a campus quasi tota la segona part...no hi ha limit...

TONI: booow..quin dia de encadenes sota la tempesta eh? ja estic afilant els gats per provar la via nova, i pel cap em balla una segona versió del 7b..a la dreta es veien minicantus..a veure si es pot fer una mena de sortida xunga...ja ho reflexiono i el proper dia igual m'enduc la MAKITA...
a muerte bow, esperoq ue ho passessiu bé, a mi el racó m'encanta...

Toni ha dit...

Parabolts i MAKITA!!! Racó espectacular!!! Igual després de la festa de l' Arnau enfilem capa dalt amb la furgo a fer NIIIIT!!!!
AAAH!!! 4 txapes del 7a+ i encara estic com POPEYE!!!!
Taules i cadires x dinar trankils a l' AREA DEL COSTAT!!! A Muerte BOOOW!!!2 Pegues i 8a al sarró!!!
I like octopus with coffe and milk!!!

Víctor ha dit...

Nois el "Rodeo drive" no es el mateix bloc que aquest! Rodeo drive entra pel 7B i enllaça amb el Uniformicide.

No saltar-se el crux del bloc es humilitat. Tot pot perdre el sentit si el que busques fer bloc o apuntar-te blocs!

SAluten!