divendres, de setembre 18, 2009

The vibration still here...a falta de pan buenos son videos...

No me'n canso.

Com que n' m'arriben les fotos de l'Axel i del Leo gaudiu UN COP més de "PSICOBLOC", on surten exactament les dues vies que comento al post EJECTOR SEAT.
http://video.google.es/videoplay?docid=8359873186483004222&q=psicobloc

Minut 2:00, Klem al crux de Ejector (7c) i diverses caigudes. El lance es veu clarament...em suen les iemesssss! Pokets, inver amb dreta, pujar peu dret a sac, la megalefa i saaaaalta mannn. GUAY.

Minut 2:56...buah! ALL CATS ARE BLACK in DA NITE ( 8a)...Klem la tasca i visions al.lucinants del vol...Timm Emmet encadena...kin bow, realment els peus que usa a mi em queden molt baixoskina putada...a la esquerra just hi ha el dyno de 2SMOKING...que es veu a les següents escenes. Al minut 6:22 es ve el motiu de meu fracàs en aquesta via..el coco ja no donava per més,i avall...La tufeta que agafa amb mà esquerra és petita, el bidit es veu a cal déu..i l'aigua també...el lance és molt aleatori però fins allà és 6c i si vols el pots provar mil cops...el dyno superior o el fas o caus de 20 mts...

Diosssss que fanàtic que em poso per tornar-hi...igual pillo un finde i....aggggh!

3 comentaris:

jd ha dit...

estas enganchadissim tio! penaja alguna afotiki no? el video fa anys que rula...

Anònim ha dit...

新彩整形外科診所
整形整形外科隆乳內視鏡隆乳豐胸果凍矽膠雙眼皮割雙眼皮縫雙眼皮開眼頭眼袋隆鼻韓式隆鼻抽脂削骨狐臭、>>>參考網站

Anònim ha dit...

joder amb els pu#### nord-coreans... el yim yon ill i la mare que el va par###

Xulales, el vídeo. M'he fet una idea del per què del teu fanatisme per la sorreta de ses illes... si ens ho haguessin explicat fa només 10 anys haríem pensat que la cosa era de locus!!

una abraçada i preparats pel retorno a la urbe !)

bull'n roll