dimecres, d’abril 11, 2018

L'UNICORNI // SANT BENET CLASSICS

Ja fa temps en SANTI MARTOS em va proposar filmar L'UNICORNI.

Tenia una càmera xula i ganes de recollir imatges. Vam quedar i va filmar "del tirón" el rotpunkt d' aquesta via que, personalment, és una de les joies de Montserrat...18 metres desplomats de "7c+" ( si estés de 8a hi pujarien més caçagraus i la sobarien...un bon criteri local per preservar els tresors de StBenet...)...ambient i assegurances allunyades...i una resistencia contínua que fa que respecte als habituals "totxos", sigui una mica "rara avis" en l'estil local...

Equipada per J.M.Alsina, i graduada inicialment de 7c ( així la vaig llegir per primer cop a un antic EXTREM, on CRIT DE CRIM estaba també de 6c+ !), va ser durant temps una pedra de toc per als que escalàvem poc menys de 3 xapes i ja bufàvem...no hi havia EL SENGLAR on matisar la pila, i l'UNICORNI ja era un bon TREKKING!

Fa uns dies en TONI JIMENEZ em va trasladar la trista noticia del traspàs d'en SANTI...em va saber greu...recordo com ens vam trobar amb en Santi per xerrar del vídeo i ell ja duia un cd amb els arxius que em va donar...també alguna conversa intrascendent a Trinitats on tenia un lloc per pasar els findes (va currar-se i refer l'ermita fins que novament la van reventar i omplir de merda...una llàstima), i l'ampolla de vi que vaig pujar i ens vam trincar quan va caure PIRIPI i els vaig agrair a ell i en FERRAN guardar-me el petate...
Equipador i reequipador de força vies a StBenet, i personatge de la tropa històrica dels anys més prolífics de StBenet...

Penjo novament aquest vídeo que va fer, en record seu...Gràcies i Bon viatge Santi...les seves cendres descansen allà on tantes hores va passar...

5 comentaris:

david gual ha dit...

Si quina trista sorpessa lo del Santi...ultimament ens trobavem pel carrer quan ell anava al seu local d 'assaig , estava fanàtic amb la música , i sempre teniem alguna conversa curiosa. Descansi en pau

Tranki ha dit...

Salut David. Records

Anònim ha dit...

viote bou!!!

La vaig catar fa alguns anys i em va semblar molt lluny, inclús com a 8a ja que estaba més acostumat a calcari o vies de la sud.

Vas flútan!!!

Enhorabona per l'encadene.

El meu condol pel Company...

Jordi P

TRanki ha dit...

Hey Jordi.

En Santi era un local de Stbenet, de tota la vida i amb molts equipaments i reequipaments des dels 80 en endavant. Una llastima pobre...

En quant a la via, el video és del 2011 o 2012. És certament una obra d'art, i de fer la vaig veure publicada de 7c en el extrem o desnivel fa dècades quan es va equipar...la deixen de 7c+ però a tot arreu podría ben bé pasar per un 8a suau...també depèn si a la 2a-3a xapa vas cap a l'esperó o passes per la dreta ( més bona presa).

Aquesta via la tinc classificada de 10 estrelles a la meva llista personal...crec que l'he fet desenes de vegades ja...des que la vaig fer el 1998 !!! Crec que cada any m'hi he acostat i quan vam fer aquest video feia poc que havia fet la PIRIPI...quan la assajava la feia PER CALENTAR i PER ACABAR, a la piripi tenia just 2 pegues bons i calia amortitzar entrenament i caminada!

Salut, si et cal un flaix no dubtis a demanar-ho, té trucs bons!

TR

Aisha Kun ha dit...

La Gran Madre es Real ... Soy Aisha Kun y quiero testificar sobre la Gran Madre cómo me curó de las ayudas para el VIH. Me diagnosticaron esta enfermedad hace algún tiempo y estaba preocupada. Cuando estaba buscando en Internet una cura, me encontré con algunos testimonios de la Gran Madre de cómo ella ha ayudado a mucha gente y decidí contactarla para obtener información y explicarle. Ella se rió y me dijo que me ayudaría y me sorprendió. Ella me envió la cura y era un aceite espiritual sagrado y agua que es más que una medicina. Ella me dirigió sobre cómo tomarlo y lo hice. Tomé la cura durante 3 semanas y fui al médico para un chequeo y para mi gran sorpresa, la enfermedad ya no estaba en mi sistema. Estoy muy contenta y quiero agradecer a la Gran Madre por ayudarme. Póngase en contacto con ella ahora en su correo electrónico: Greatmotherofsolutiontemple1@yahoo.com también puede comunicarse con ella en su número de whatsapp +17025514367. Si tiene alguna enfermedad, ella puede ayudarlo. Contacta con ella ahora