dimecres, de juliol 20, 2011

Tibantor mimètica

L'hereu, amb just 4 anys complerts el maig, sembla que apunta maneres...lluny de pressionar-lo, el deixem fer, i fins fa poc ni li ensumavem ganes de enfilar-se més enllà del joc...però uns casals a la PANXA DEL BOU li han despertat una ànsia desconeguda...a casa s'enfila per tot arreu i cada cop que anem a entrenar em discuteixo amb ell perquè em parasita els blocs...i com que sembla que els nanos no lacten, el paio es passa la tarda amunt i avall...

Amb el seu primer IV+ de via encadenat ara li ha agafat amb els Tsunamis, i avui no ha parat fins que li hem deixat fer el mantel final de una via que treballava feia dies...Ha anat trobant els seus mètodes i un cop solucionat l'start amb un empotre de peu que se li quedava a caldo, bloquejant a la seva olla al final ha sortit per dalt...




Deu minuts més tard quasi encadena el desplom de la dreta, ens hem quedat flipats...ha estat increïble..la propera el filmo...primer 6a amb 4 anys...

21 comentaris:

paca ha dit...

...QUE XULO!!...I DE "mARTELL" COM VA?

Anònim ha dit...

ostia quin flow que es gasta no?

Ja esta nen. No hi ha marxa enrera!


jd

TR ha dit...

Ei PACA, em sembla que ha sortit friky...i bastant fanàtic!!!

JD, ja veuràs com a tu també et passa! hahaha!

Xavi ha dit...

Que grans que es fan, quan us vaig veure era un bebé!!!

Endavant bowet!!!

Ferran Guerrero ha dit...

Uaaaaaaaaaaa, que bo nano, començes a tenir problemes, els Tsunamis, bonissim, estic flipant.

Aupa bowet

TRanki ha dit...

Uf bow...no és un bloc alt, però per ell és el TRIPLE que per nosaltres ( imagina't un bloc de 12 metres...), i fot el mantle final super suelto ( li ha costat pegues i puja-baixes)...al final li vam haver de dir PROU, que no parava de anfilar-se per tot arreu...

Lila ha dit...

Gaire bé inundem la panxa amb les babes, ori! Ara, no sé si alegrar-me o no perquè ahir eren les 10 de la nit i em vaig haver de "barallar" amb tots dos per marxar!!!
A veure a Cavallers com se li donen les plaques...
Lila

TR ha dit...

calen gats nous!!! Anirà FLÚTAN...el que passa es que s'està tornant plafonero-bloquero i li tiren mssa els desploms...no pot ser!!!

Tema "fanatisme"...és "democràtic"...si si és bo no és dolent i es tant clar que ens equivoquem com que ho anem a fer...deixa'l tibar, que està de vacancesssss!!!

nenivan ha dit...

quin crac de sagal, és el que volem tots els pares escaladors: que els nostres fills siguin més bons que nosaltres i ens obrin les vies que nosaltres no podem fer...
flipo amb l'altura del bloc... lo del mantel tens tota la raó: supernatural i a dalt de tot, sobradissim...
que bo, m'ha agradat molt. Continueu aixis.

PD estic amb la Lila, cal que l'encarrileu pel bon camí: slabsssssssssssssssssss!!!!

Jaumegrimp ha dit...

Felicitats Arnau!! els pots s'assemblen a les olles com diu el refranyer Oril i Ceci. Ara ja el podeu apuntar a l'equip de competició de la PxB-UES i a disfrutar la propera temporada.

TR ha dit...

Ei JAume, doncs a veure si el fem company de cordada del Pauet...encara que, sabent com les hem gastat els apres pensoq ue si em surt only bloquer no em molestarà pas...quin patir!!!


I la opció que dios tu segur!!!..la veritat es que li veig l'estil "sobrat" resinero i se li intueix un "deje" PXBwer total...tots escalen igual de sobretissss!!!!

TRanki ha dit...

EIIIII IVAn....bufff...el NAwet feia una setmana que li donava pegues EN SERIO...ens distreiem i s'hi enfilava, i al final vam optar per "deixar-lo fer" a veure si es tallava per l'alçada i...no!!!
Fins fa quatre setmanes el burxàvem per fer corda i passava, i arrel del casal, es va posar fanàtic...hi anava els matins i hi ha hagut alguna tarda que volia tornar a provar la via ( em trucava la Lila i no m'ho creia!!!!)...ahir li va fer el pegue de rotpunkt i la mare es va haver d' enfadar perquè anava tant "posat" que s'enfilava a les vies sense corda.... MUTACIONS?????!!! Suposo que ja s'anirà posant a lloc i tecnificant...i si vol escalar de veritat...perfecte, i sinó...doncs també no? La veritat ( vanitosa) es que ahir vam tripar....!!! d'aqui a dues setmanes l'estrenarem a les vies de corda de Cavallers, a veure què tal!!(l'any passat s'enfilava en xancles pels IIIrs, a veure qu+è encadena aquest any amb gats!!! saluuuut!!!
Por TR

Pekas ha dit...

:-OOOOOOOOOOOOOOOOOOO
:-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Jujasuajsujuas... ja os faig un canguro un día d'aquests.. i que em monti algunes víes..<;-))

Troç de bou.. si senyor.. !!!

TRanki ha dit...

hey hey pekas...et truco abans de marxar de vacances...tenim pte una clarilla ( i uns morros, un gopt de caracolillos i lo que se tercie!!!)..ok?

i negociem el canguratge..heheh

Anònim ha dit...

Ei, en un parell de mesos et dirà que vol provar Direcció Obligatoria!!!

Una abraçada.

Mauri.

jclaramunt ha dit...

Collons amb l'Arnau. Hauré de portar al Pau per a que li ensenyi a trepar. De moment el Pau només escala pujant a la Mola per la canal dels monjos...

Però de veritat que m'he quedat flipat, ÉS MOLT PETIT! amb 8 anys a la Soleia segur!

Que vagui bé per Cavallers!

Mohawk ha dit...

El nou Alex Honnold :P :P

TR ha dit...

hey Josep ja li deia a en Jaume, que a veure si fan CORDADA ja!

LA veritat es que fa UN MES tant sols el paio no filava ni dos passos, a la PXB i en quatre dies s'ha posat megafanàtic...em sembla que aquesta tarda vol tornar-hi a filar un bloc desplomat!!!

MOHAAAAWK, no te passis, quin patir!!! fins i tot li dic a al mare que segons com si em surt bloquero millor...que la escalada é mu mala...en qualsevol cas veure un peke motivat és bastant alleujant...

Marieta ha dit...

osti, marxo una setmaneta, torno i han passat mil coses! Aquesta de les més entranyables: què macuuu!! !jajaja ja firmava jo, si mai en tinc, que surti així!!
aprofitant l'avinantesa...Santllors aquesta setmana?

TR ha dit...

Buah bowa, si tinguéssim un plafó com el vostre no sortia a veure ni els gormittis!!!!

MSN ha dit...

Si ja ho deia jo que aquest Arnau està fet un crack! si segueix així, en pocs anys us monta els projects! ;)

Salut familia!