Xarxa Escaladors de Catalunya (APUNTA'T AQUÍ !)

Xarxa Escaladors de Catalunya (APUNTA'T AQUÍ !)
Clickeu la imatge !!! o aneu a WWW. XESCA.ORG

dilluns, de setembre 18, 2006

Actualització Fotos Pirineus

He pujat alguna foto de ONACLIMB als posts referents als pirineus
http://celiavern.blogspot.com/2006/08/travessani-8a-2300-mts.html
Es veu força bé el sectors del Vermell ( post de TRAVESSANI 8a a 2.300 mts...)

I en el post de juliol http://celiavern.blogspot.com/2006/07/pirineu-lluminos-cel-sense-avern.html he pujat una fantàstica foto del Luichy, del TABLETOM SEA CLIFF on es veu la fissura més bonica dels piris...

4 comentaris:

PGB ha dit...

Oriol, posa-hi enllaços als posts! Així no hem d'anar a buscar-los a l'apartat Previous Posts ;)

Vaig a veure què tal la fisura del Tabletom sea cliff!

Records!

Oriol TRanki ha dit...

Ostres Pere,

Amb el primer nbo he tingut problemes, com pots veure....amb el segon encara que vagi a PREVIOUS POSTS, no em surt en el índex encara que em surti el post.

He mirat per configurar l aplantilla i permetre que apareguin fins a 5O posts en l'índex...faig "acceptsr" però després no se m'actualitza en aquestes condicions...

a veure si quedem un dia i me n'ensenyes!!!!!!!

Que tal va anar la "trobada" a Solsona? a veure si feu un post amb fotos i tal!

Oriol

Anònim ha dit...

És aquest el link que busques?¿

http://celiavern.blogspot.com/2006/07/
pirineu-lluminos-cel-sense-avern.html

PD: S'enten que tot junt :P

Oriol ha dit...

Mltes gracies, ja l'he adjuntat...joer es que amb això del "computadó" de seguida que es posa vertical em quedo pillat...hahahha

Merci!