dimarts, de setembre 04, 2007

HIPERCOMPENSACIÓ...una de GUILLEUMES i una d'AGONIES

Cada dia em sorprenc més de tot...

En un toprope en la inmensa placa desplomada de XYLUM, un bonic 8a de pila amb travessa preciosa i pas final...( foto: Ferran Caranorte)Conscient que estava de SUBIDÓN ahir vam anar, a la tarda, a AGONIES...un lloc on, per escalfar només hi ha un 7a+ o 7b amb un pas molt cabró just a la entrada...la resta són vies fins a 8a ( grau bou "Terrassenc" ).
Vaig decidir començar a escalar escalfant en una via que havia provat ja el Juny: EL CLAN DEL BONSAI (7c+ per alguns 8a per altres...), 20-25 mts desplomats de resistencia amb passos burrets i cap repòs bo...una via molt maca...
Vaig encadenar escalfant!!!...a més com que hi ha DUES VERSIONS d'arribada a reunió, un cop havia mosquetonejat cadena no em vaig penjar, vaig desgrimpar uns metres i vaig fer novament el final, per la versió dificil...així m'enduia les dues en el mateix intent...

No vaig entendre res....
Baixant de Xylum, al vespre...el següent intent seria el bo...(Foto: ferran Caranorte)

Juanjo als degotalls calcaris de la sortida del 6c de Guilleumes..una via preciosa i única a Montserrat...(foto: Ferran Caranorte)

La vida és estranya i de vegades breu, de vegades amarga, agredolça o picant...Uns creixen a poc a poc i els altres desapareixen rapid, i mentre uns gaudim altres pateixen molt... i se'm fa absurd estar content mentre a l'hospital han desconnectat a la Rosa...

Cal disfrutar a tope i donar felicitat, la resta no té cap importancia...

Salut

3 comentaris:

Mohawk ha dit...

Osti Uri! Estás fet un brau!

No se com podeu fer aquestes vies tan llargues... i felicitats pel Clan, que dèu n'hi do, a sobre escalfant!!

;)

Anònim ha dit...

iepa Mohawk...home, comparat amb els BLOCS INHUMANS de Teià allò és una autopista hehehehehe!

Tinc ganes de fer una Sardineta...igual podem quedar algun dia fan`tic per provar les vies no?

Mohawk ha dit...

Jo he d'encadenar la Moi Indique, ho tinc als objectius... el problema és que la setmana que ve ja em quedo sense tardes... ;'(

Jo la pensava probar el 22....

A tibar-li brau!