dimarts, d’octubre 26, 2010

SUPERCOCO a TARGASSONNE

HOLA AMIGOSSS !!!
"ESTO" es un VIDEO de escalada:

y "ESTO" es un CUTREVIDEO de ESCALADA...

ÉS EL QUE HI HA QUAN TENS POC TEMPS, MOLT DE FANATISME I TAL I TAL...
mañana mássssss!!!

13 comentaris:

Marieta ha dit...

oh, què bonic! a veure si fa tan bona temperatura i dia com al teu video...

TR ha dit...

Ieps que diuen que aquest finde no serà precisament igual...tant se val, mira't videos del Ferran, escalant nevant...

de fet pel bloc cert "fred" ( diuen que com més millor) és ideal...

JO espero la rasca per provar-ne un parell, dels de megarroms!!!

O.

Mohawk ha dit...

Osti bou!

Fent aquesta via em vaig caure de cul a terra, quan sortia del bloc, després del lance... va fallar la panxa-tracció!!!

Encara em fa mal l'espinada després de 2 anys, ja, ja, ja...

TR ha dit...

Hey mohawk...és una sortida graciosa...jo gairebé vaig acabar fent la "croqueta" sobre mi mateix...al final vaig trobar el mètode de la "mugronet tecknicque", a base de clavar tetilla...el Juanjo era més de "mejilla tecknicque" i el que feia era el mantle sobre la galta...molt professional tot plegat...!!!!!!

FAré alguns posts amb vídeos de l'estil...hhehe!

Salute bow!

Bgo ha dit...

Hola Tranki

Navegando en busca de info de Targa he encontrado tu blog. Te ví blocando en Caballers a muerte con un tio que estava tambien muy fuerte. Hiciste un 7b creo y el 6c del lance. Yo iba con un amigo y su novia y hablamos de psicobloc y nos indicaste unos bloques, junto a unas chicas alemanas creo...

Ya te iré leyendo aunque en catalán me cuesta entender, no por el idioma en sí sinó porque usas muchas expresiones supongo que catalanas y mucho slang! Bueno ya haré un esfuerzo!!!

Te vi muy loco con esto del bloque, nunca hubiera imaginado que tambien hacias tapias o artifo!

A mi me ha pasado lo mismo, soy una desertora de la cuerda! Ya te pediré info sobre zonas catalanas, en Navidades nos queremos acercar !

Un saludo "bow" ( supongo que equivale a "bicho" que decimos nosotros, no?).

Aprieta a muerte

Begoña

TRanki ha dit...

Hola Bego.

NO recuerdo muy bien el dia, pero si lo de las guiris. Aquel dia estaba con mi chica y un peke y unos bascos?

En lo del bloque voy bastante de novato,ha sido como empezar de nuevo!!! a pesar de todo supongo que siempre habrá un rato para la cuerda...lo de las tapias si que lo tengo bastante aparcado...cada tiempo tiene sus motivaciones!!!

Siempre que necesites informacion de por aqui no dudesen preguntar, si dejas un mail mejor, ok?

En lo del catalán..bueno es que es mi lengua, la que se habla por aquí...no dudes que si tienes algu interés expecial en algun post te lo traduzco, de hecho incluso en algun caso lo he hecho al inglés aunque en general escribo para mi y los clegas que me quieran leer...nada demasiado importante...

bueno un saludo y a ver si por navidad bajais por aqui...en CAVALLERS es miuy duro escalar ( a veces no hay nieve, ya pediria info), en Targa es temporada alta.

Para ir con cuerda Catalunya es de las mejores zonas, todo el año.

Ya direis!

Jordi Fraginals ha dit...

Bou ja he juvilat el Tommy Caldwell, tens nou postit al escaladaicompromis!

PD: El video està més currat l'altre, però li fots un repasso i sense cridar, que això de cridar ja saps què en penso... tarzzzan!

TR ha dit...

Oid cousine...al compromíssss.

Buf....perquè no vaig penjar el tiento anterior....que se sent una "bufetada" al romo que flipes!!!heheheh...a mi el pas que em tombava era el "lance" ( i mnira que el paio és rotllo Hobbit!).

mus veiem!

TR ha dit...

Ei Uribow, que ja l'havia llegit!!!!!!! hehhe...que putilla...

J crec que els seguros cal que estigfuin on toca, en un equilibri entre protegir i no molestar...hi ha vegades que un xape puteja i hi ha vegades que el fetq ue no hi hagi una xapa també....en general el primer es resol( si es pot ) a lo Shawarma...saltant-te'l i el segon cas...un tosropillo, una extensió o morraken...al final si no hi és i la via esta ben equipada simplement és perquè no cal o petrquè molestaria.

A mi no em mola la esportiva "expo" no li trobo massa sentit ( estil DEVOTAS...)

jclaramunt ha dit...

Tiuu! tu vas molt més sueltu eh! El paio rollo Hobbit les passa putes per sortir dels romos...la tècnica del mogronet-ventosa és molt efectiva però també molt dolorosa. Jo els pocs cops que he bloquejat no m'he tornat a treure la samarreta perquè amb els arrossegaments que faig fins i tot el melic em quedava vermell!

Que vagi molt bé per Targa, a veure si us fa solet!

TR ha dit...

hahahah...

MAs vale manya que fuersa...!

;p

Anònim ha dit...

Joder, con lo que me costó esa mierda de salida! Vas flotando?

Ya tardas para la Magic!

Ana

TR ha dit...

Flútan...psè...dona, en un 7a encara em puc lluir una miqueta ( ;P )...a CAVALLERS la veritat es que no flutes tant ni en graus inferiors...hehehe....respecte a LA MAGIC, aparte de más alta tiene algo más de nivel...a ver si con el frio!!!...se ve una linea guapa! Vaya romaken ded salida...bufffff

I la trave de la BEAUTÉ...circula un video del Montsant en la RED que flipax ( en versión 8a o 8a+)...he catado los moves i hi ha color...no sé...

TAmbé hi ha un video del Vilardebo ( de la colla de Vic i Rotpunkt&holds) que flipas amb els crits del escalador: SSSSAAAHHHAHHHHH!!!!!!
a muertel!!!

Records al Xavi!!!