dimecres, de novembre 17, 2010

Una segona mirada...

Sempre hi ha molts vidres a través dels quals mirem la vida, i tots iguals de valids mentre ens deixen veure-la a la nostra manera quan volem mirar pel nostre...compartir està bé, i ajuda a "matisar" les nostres rigideses

la BOUETA dels "BOUETS" va penjar un POST que linco directe, amb bones fotikes, recordant una sessió divertida fanàtica a TARGASONA que jo il.lustrava AQUÍ amb la meva mirada...

A cuidar-se...a tibar...fins a dalt de tot sempre...

7 comentaris:

Núria ha dit...

MERCI BOU PER COMPARTIR; encara que sóc tossuda i no et deixi que em dictis els passos t´ho agraeixo de tot cor.

TRanki ha dit...

hahaha..

Si teves com tibes, a la teva bola, FIJO que el dia que facis cas et surts...quina por!!!

A muelteee!

Núria ha dit...

me´l cantis o no el faig igual, jeje
l´important no és com abordar-lo sinó disfrutar trobant la manera i culminar, jeje altre cop
...va! un dia et faré cas...quan estigui mentalment plana i no vulgui pensar, jiji ( antes mia que senzilla)

uasunflower ha dit...

buenas fotos i blog, Nuria, ya lo añado al mio =)
a tibar!
Julia

TRanki ha dit...

EXSH QUE SZHOMOS TONGTITOSZH, pero el JOSHXZE NO EZH TONTITOR !!!

siu siu...

JOSEEEEE, jodeeeeerrrrr, que no trobem el blooooocccc! Per on has baixaaaatttttttt!

hahaha.

a muelte!

J. saludos!!

Núria ha dit...

es lo que hay... som els putus amos! amigues meves m´han comentat que han rigut molt del teu improvisat "curt", jeje... no estamos locos que sabemos lo que queremos... a muelteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! que se mueran los feos... avui estic super inspirada musicalment

TR ha dit...

A blocar...tot iq ue EL PUTO NEGRE del ROSI no surt ni que em posi araldit als dedus...

juerrr que màquina questà penyyyyya...

Y el plús pal XzhALóNG