divendres, d’abril 15, 2011

LA JOIA DE LA CORONA: VIDEO

De la mà de l'IVAN tenim un excel.lent video de l'encadene del Jaumet, de aquesta joia montserratina que és "LA JOIA de la CORONA". Equipada per Salva Serrano als 90 i reequipada fa poc ( Rosso i amic), recorre 25 metres brutals ( la imatge no li fa justicia del tot, on sembla "vertical" )en una visera desplomada que la via recorre pel fil entre el desplom i la seva part menys desplomada, quasi sempre per dins). A base de pila montserratina amb un diedre de entrada de 6c, un bloc de 7a/a+ i un 7c+ de via a sobre, fins la cadena sense treva... A gaudir de les imatges....si algú se la estava plantejant no crec que li quedin dubtes veient-la!! Gracies rei sargantana PEL CURRO!

La joya de la corona 8a+ from Tlivan Productions on Vimeo.

6 comentaris:

Marieta ha dit...

suor de mans, jo vull anar-hi!

TRanki ha dit...

heheh...BONA EH?

NO sé, no sé...ahir ens vam deixar caure per la SIBER...TACTE INHUMÂ, però INHUMÂ com mai...

Jo aprofitaria abans no arribi la xow-xow per fer una ullada als VIONES..., queem dón ala sensació que la Joia la fas per berenar qulsevol dia!

Si necessites una flaix galàctic fes un toc, a mi em molaria fer-m'hi alguna foto!!!

elizondoman ha dit...

Felicitats. És una passada de via, em sembla super estètica.
És impressionant com esteu de forts alguna gent que sembleu "persones normals".
Per cert, impressionant també el Ramonet que he llegit que la va fer a vista...
Keep on rockin'
:-)

TR ha dit...

uf bow...el dia abans de l'encadene hi havia un "argentí anònim" ( el DIEGO MARSELLA, que ha arribat fa relativament poc), que apart d'apretar al bloc de baix, es va passejar per la via literalment...brutal, i va fer el bloc CREUAT ( sembla més difícil), tot i que en realitat al final a mi m'anava millor, i inclús em saltava un canto i tot...ho va pillar a la primera i va acabar dalt com si res....va baixar, va tocar una variant ( 8b) i a a segona la va planxar plís-plas...i cap a casa...

HI ha gent INHUMANA, gent a l'ombra bastant inhumana, gent forta i la majorai que anem "progressant" amb il.lusió...però a peu de via veus cada al.lucinada que flipes.

Jo hi ha vies que encadeno, i sembla que em senti "fort", però hi ha gent que encara que no encadeni, veus que fa uns moviments al mateix lloc que ni m'imagino com leviten...
De vegades hi ha molt de TECNICA i RESISTENCIA i PSICO en encadenar...però a la que aquesta gent "aprengui" a trepar eclosionarà un nou nivell "normal" de 8b+ plis-plas com avui és fer 8a...

L'ONDRA ja ha fet XILAMBALAM, i el 9a a vista està ja més aprop...per flipar..........que guai!

Salut bow, a veure si et passes un dia d'estiu per TOSSA,q ue disfrutaries molt...ideal familias!!!!

elizondoman ha dit...

Ben cert tot el que dius. El nivell ha pujat d'una forma increïble. I el que ens queda.
Uff, el tema psico ho vaig provar només una vegada, però no he tornat. Entre el yuyu, la calor i la humitat, crec que prefereixo Montserrat.
El que si que tinc ganes de fer és més bloc. No li veia el punt, però ho he provat un parell de cops i enganxa! De fet, crec que se'm dona més bé que la corda. Al meu nivell, és clar.
Et passo un minivideo, a veure si t'agrada:
http://www.flickr.com/photos/elizondoman/5582949052/in/photostream

TR ha dit...

ostres bow...un muntatge tant simple com estrany...molt guapo!!!