dimarts, d’abril 05, 2011

L'home que xiuxiuejava a les regletes...




Ahir vaig sortir corrents havent acabat la feina, cap a Montserrat, vaig apretadissim de curro i amb el llast de dos mesos de sobreentrenament...però el projecte motiva i en 4 pegues ja ha pres forma definitiva. després del bajón del finde avui vaig menys estressat...


Arribo a la Colonia Puig i quan baixo tot esta en calma...i felicitat...

El Jaumet ha encadenat la JOYA DE LA CORONA ESCALFANT !!!!

Em quedo a quadres, ja està????!!! Joder, s'ha de inventar un altre estil!!!! El WARMPUNKT...hereu del cèlebre mètode "PLAFÓ-PIRI", que encara que no estava categoritzat ja es precticava des de temps inmemorials...

Al Senglar, a la Sílfides, a la Momia...llocs on, muntant per sota o accedint des del toprope podies escalfar tocant els passos i seccions, pegue i planxada...però ENCADENAR 8a+ ESCALFANT, en una via amb alguna castanya, amb un bloc dur a baix, amb una pila montserratina desplomada de la òstia?

Ahir per un quart d'hora no vaig presenciar un miracle dels que em mola contemplar des de peu de via...un escalador dioalogant amb les preses, pujant pas a pas i arribant a cadena saltant-se la darrera xapa ( déu meu quins nervis de ferro...)

Ahir vaig resoldre el bloc molt millor, vaig descobrir dues o tres coses que feia malament i la vaig deixar amb una caiguda...ja ha pres forma però pèr contra he de espaiar els intents, el taloneig brutal de esquerra del bloc em deixa els lligaments del darrere de la cama trinxats en tres pegues ( me'ls vaig desfer una vegada a la Calavera)...hauré de treballar la via sense el bloc i el dia que faci el bloc sortir corrents amunt...

Bé, seria una altra estrategia que rescato del bagul dels trukills...des de la Anillo del Poder que no treballava una via sense un pas que em sortís...hehehe.

Apa, FELICITATS JAUMET !!!!

Esperem fanàtics el video de l'IVAN, s'ho va currar amb una càmera galàctica!!

En quant a la banda sonora d'aquest moment...cap dubte, un "JIMMY" una mica gayolo i petardo de la M.I.A ( un plaggy del Daddy Cool dels Boney M., que hi farem, cal que ruli...), banda sonora ideal , no sé si del WARMPUNKT o del festival que es va pegar després el company...pa flipar...:

14 comentaris:

Marieta ha dit...

ei, Peter Tranki, aquesta via es pot provar a l'estiu? jejeje
Doncs res, tampoc cal fer-la escalfant -quin bou- però a mort que amb una caiguda això ha de ser inminent!

TR ha dit...

Hey Mary Poppins!

NO fa la fresqueta de les WILLOWmes, però a les 15:00 ja li dóna l'ombra...mola bon tacte (canto petit en desplom brutal) però a éssers termicament tolerants com el Jimmy and you NO PROBLEM.

Accés inmediat, sense expectes cabrons i linia brútal. Llàstima que la oferta de escalfament és nul.la ( ni falta que li feia al Jimmy..hehehe!)

Corre-hi que hi flutes...com a via val molt la pena i no és excessivament dura ( vale ho confesso estic enfonsat i encara no sé perquè, que és el que més em fot!)

A veure quan cau...

siawwww

Anònim ha dit...

Hola

Ahir erem al davant vostre i vam veure un parell de vuelacos interessants !

Creia que la havies encadenat ! :(

Salut

TR ha dit...

Hola Anònim

Si que érem nosaltres ( estavem sols)...el jimmy va planxar a primera hora i jo vaig fallar a la entrada, vaig fer A0 i coet amunt..no vaig encadenar, però!

Crce que el vol va ser un de meu el prier i igual el Jimmy repetit per la càmera..els vam veure filmats i la veritat es que des de fotra sembla MENYS que quan estàs adrenalínic sentint l'aire al costat...normal flying.

el Jimmy es saltava la xapa entrant a R, no va volar però si hagués fallat haurieu flipat de debò?

Guilleumes o Calavera? Crce que hi havia gent als dos llocs però la paret Xylum-bolita estava que treia fum, crec!

deeew i gracies per deixar comments!

TR ha dit...

MARIETA: Lo de Poppins anava perquè FLUTES, i sense paraigua eh?

deeew

Jordi Fraginals ha dit...

ja ja! warmpunkt! en jaimix ha passat a ser en jimmy hendrix!!

TR ha dit...

brÚTAL BOW, BRÚTAL!!! iGUA QUE A LA pxb, QUE SEMPRE ENCADENA QUAN ARRIBA I POSANT CINTES ;p!!!

Jaumegrimp ha dit...

Ep Oriol! felicita al Jaumet de part meva i a veure quan et felicito també a tú que la tens apunt!!
Records a l'Ivan, a veure quan veïem el vídeo!!

TR ha dit...

hey Jaume, ja li dic!!

APunt? mmmm, espero, que estic de bajon i no sé perquè...a veure el finde!!

L'IVAN va pendre moltes imatges, a veure si les munta aviat....

uasunflower ha dit...

felicitats al Jaumet, es la temporada de encadenes, ahora a ti te toca!!! ;)
Lo de bajon - a lo mejor tiene algo que ver con el sobre-entreno que llevas?..A calcular mejor las cargas, y ya vendra el subidon, no te preocupes, flotaaaaaras...
Lo de Ivan ....mmmm siguo esperando fotos que me hico el en Montgrony desde octubre, espero que actue mas rapido con los videos!
a muerte bou, te esta esperando la joya - a por ella, solo un poco mas de coraje y motivacion.

TR ha dit...

Thnks J,

Lo intentaré, lo del entreno...creo que empiezo de nuevo después de la via, tambien la usaré como motivación, porque fue un fallo enorme por mi parte sobreentrenar.

Se debe hacer caso a los SENSEIS, sinó mira qué pasa luego.

Gracias!!!

q. vayan bien tus projects y el entreno a muerte!

uasunflower ha dit...

si, me gustaria mucho q fueran bien mis proectos...!!!!
y si, se tiene que hacer casos a los senseis, mira, estoy de acuerdo contigo en todo, que buen rollo

Rehtse ha dit...

Ànims Oriol!!! El jaumet el dissabte també estava tocat i ja veus arriba el dimarts i pim-pam. Tos hem de creure que podem fer les coses que ens proposem!!!
Un somriure mooolt gran!!
e

TR ha dit...

heheheh...

Mira que intento succionar-li el poder amb vudús estranys...però m'és impossible...ho fa algú altre!!! ;P

ës qüestió d'anar-hi, i en això el Jimmy sempre va tres pantalles per davant!