divendres, de juny 24, 2011

Coleccionant tardes àrtiques de Vodka i Balalaika

Torno a casa, desde un petit racó oblidat on quatre gats dónen ales a fanatismes estranys, un reducte de fred enmig de un´núvol roent, on la boira acut cada capvespre com si tingués un cita per putejar al personal...l'odio i m'encanta, veure-la precipitarse amunt, engolint bosc i pedra com si un tsunami blanbc ens devorés...i m'engoleix a mi o a qui estic assegurant, i a llepades humides tot esdevé llet per segons...fuuuuuuu!

Una tarda teníem pressa per la verbena, i mandra de córrer amunt per esgarrapar just dos pegues a l'objecte desitjat, així que ens vam quedar a les GAITES, on cadascun dels tres podríem obtenir la dosi de metadona que ens permetés tornar a casa amb el catàcter endolcit...Mentre en PGB i l'IVAN treuen més bruillantor a clàssiques de VIº, per no perdre el temps rapel.lo des de una savina seca per mirar una via "maleïda" de les del GRAN CAP MOHAWK, just damunt de una altra de un altre gran capo, el MONK...es tracta dels 45 curiosos metres en dos llargs de PERESTROIKA ( 7b+)i BORIS NIKOLAIEVITX YELTSIN (6b expo)...en PGB ja m'ha advertit que les galetes hi són concratament considerables a pesar que no l'ha feta...i em pica la curiositat, tant per la bellesa de la primera com per la incògnita de la segona...baixo amb bambes i poso algunes cintes per guair-ma, marcant alguna presa amagada.

Encadeno a la primera en toprope, i tot i que sovint me la bufa ja l'estil sé que aquesta no és convalidable si no es fa per sota: trec corda i encadeno, gracies IVAN per la pacuiència ( és un llarg dilatat) i a l'ALBA per perdonar uns minuts l'excés de presencia del PGB, que em va esperar...truco al MOhawk per desitjar-li bona verbena i felicitar-li l'apertura...Spasiva Camarada!!!

Divendres em llevo tard i sol pujo a la GRAN, els pocs que no duen ressaca estripen cantos arreu, hi ha tranquilitat...em surt el pas de NO T'HO PERDIS (8a), un crux de boulder de "tactum total" que amb la XUXU encara m'aguanta, vaig a mort per mirar quina pila té i encadenbo la via exceptre el pas...ja puja la boira...

TERRITORIUS HUMITOSUS...

Torno a casa melancòlic, escoltant temes estranys de LOVE of LESBIAN...interessant i kischt...

4 comentaris:

Mohawk ha dit...

Je, je, je... Quin vión la combinada del Vodka!

Ja mola que es repeteixi de tant en tant...

A tibar-li bou!!

PGB ha dit...

Una tarda interessant! ;)

jclaramunt ha dit...

Old school total diuen!!! En quedat uns 7ens potents a la dreta d'aquesta via gràcies al Marcel. Tibades rapides de tarda!!!

Salut i sort a la Paret Gran.

Juan korkuerika ha dit...

Que fuerte estás!!!!
Hasta la vista alpinistaaaa...
DAME TU FUERZA PEGASOOOOOOOO