dissabte, de juny 11, 2011

KARMA ARRASSA

Paseem STLLORS, passem Montserrat i continuem, navegant entre núvols cap a ponent, atravessant mig empanats hectàrees de blat madur i esteses de verd infinit, cap a ponent entre daurat i roselles...a CAMARASA.



El Kuestelon evoca l'època germinal de l'esportiva, el LERISDA SLANG i tot aquell garbuix d'expressions que m'han quedat incorporades a la memòria i a una parla que quan em lio els companys no escaldors no m'enténen...es tracta de una paret a pocs minuts del cotxe amb vies de 6a a 8b+. i ombra al matí, aprop del riu...



Escalfem a GARRETS CRACk ( 6c que ens sembla molt fàcil als tres), i mentre en Jaumnet i en Juanjutx lluiten a vista a un 7a+, autoassegurant-me amb l'Eddy, analitzo a consciència el clàssic del sector: TOP GUN ( en la guia inicial surt de 7c, a la actual de 7c+...): Entrada de bloc absolut i resistencia sobre regletes i forat amb algun seguro alegre...no acabo de resoldre el bloc tot i que el tinc clar...



Top Gun 7c/c+ ( foto Juanjutx)

Ja amb assegurador faig un pegue a mort i encadeno...ja he fet el dia.
Per rematar encadeno el 7a+ a vista i com que ja arriba el sol decidim anar a fer una cervesa, demà Soleia i dilluns psicobloc...a topppe.

Tornem al solcaient, travessant de nou camps rogents i un inmens paisatge verd de primavera...quin país més bonic joder...

4 comentaris:

Fotoescalador ha dit...

Tornes a encertar...quin país més maco joder. A veure si coïncidim aquest estiu a la nord i fem alguna foto, si et ve de gust, és clar.
Salutacions ninyuuu!

TRanki ha dit...

Iepa Bow...quna vulguis. M'encantaria!!!!!!!!!!!!!!!!

paca ha dit...

tu a camarassa i en bullas a meia...que passa? que no creus en el meu vudu meteorològic?

Salut i lleida!!!!

TR ha dit...

buffff. fins divendres tarda vaig intentar trobar company...i quasi hi vaig sol...(tot iq uer trobava el pany canviat quan tornés...heheeh).

Diuen que hagués pillat una bona nevada divendres i diss. nit!!!

Encarrega'm una bona anticiclonada per juliol boooow

;P