diumenge, de desembre 21, 2008

AIGUA, "AWA"...ELEMENTS...

Foto del Mar de Nuvols sobre St Llorenç de Morunys extreta de http://blogs.ccrtvi.com/eltemps.php?itemid=8824

Dissabte 8 a.m. Sona el despertador, i com un autòmata omplo el cotxe, clink, clink,clink...nylon i ferros...cap al sud...RADIO 3, Boires i més boires, imagino un flash de llum que se’m tira a sobre i m’agafa angúnia..., afluixa bow, que Margalef no es mou...baixo a la velocitat que toca, que ahir ja em vaig lliurar de una bona, sort que n’he après i “si conduces no bebas”...buf...una nit de revelacions...diuen que "NO ES OR TOT EL QUE LLUEIX"...potser m’havia confós pel "TOT EL QUE ÉS OR NO LLUEIX" ...buah, això de la sintàxi és liante passo de fer de miner filòleg,que tinc la esquena txunga i me la vull guardar pels cantos...

Més boira, tinc son i ni “Tàpies Variades” ni la “música variada” i sempre interessant dels de la Nacional em fan vibrar massa...condueixo amb el cap a algún lloc, cap al LABORATORI on he quedat amb la Gloria...el Danibow esta provant un vion al bombo megalolo i jo i ella li fotrem a alguna altra..a veure què em recomana...

Al final del viatge MAKAKO, joer on el tenia el cd ? Ha aparegut del no res i em desperto de cop als darerrs revolts, “TEMPESTAD, RESUENA FUERTE EN TU CABEZA, VA SALIENDO POR TUS OREJAS... RECONOCE TU RITMO, TU BEMBELEY...”
Quan arribo encara estic sol...passejo amunt i avall com un animal en un gàbia, mirant els cantos...surt un pèl-roig descabellat de una motor-jome d’aquestes de fanatic acaudalat...”oye,que si quieres te pillo, que te veo ansioso joer”...és basc..”tranki bou, espero unos amigos, ya me lo monto con la antena así voy mirando!!!”...em somriu tot hilàric...ostia quin bon rotllo de man, en Pou...
Pillo antena i grigri i vaig muntant el 8ª que crec que em recomanava la Gloria...s’hi veu canto, i a dalt un pas de PICAT (merda, no em queden bé els dits en la merda de foradet)...aquest és un ex.8a+, de pas de bloc...no era el que volia provar...però tant se val...

Arriben la Gloria i els Danis ( el Lolo i el peke)...hahaha...provo el 8ª i escalfant caic al pas...es que és de un sol paaaaaaaaaas!...miro i remiro...hi ha color amb un mètode que he improvitzat..L’Edu Marin hi va caure i em demana tanda...prova el que li canto i li surt...l’he vist apretar, passo del 8ª i anem amb la Gloria a un 7b+, el faig posant les cintes...hahahah...em sembla 7ª+...la Glòria el fa al flaix escalfant...estic flipant...li poso els allargus i la encadena. FELICITAAAAAATS!!!


TSUNAMI: un 7b+ ( aka 7c durillo)...estic trinxat, però el cas es que el pas de inici ja és flipant, a peus volats, i de xapa a xapa aixecant colzes...feia temps que un 7b+ no em tombava...em pico...li dedico un segon tiento i ja em sembla més factible...al tercer floto...TRUCS i MÉS TRUCS...COM A LA VIDA...Riem amb la Gloria, joer com passa el temps i que fanàtics que seguim, FLOW, es nota quan encadenes amb amics de veritat, dels que sempre ho són i ho seràn...tornem amb el seu peke i el Dani, que esta provant un 8b inhumànorl! El Pou es mou flútan per un 8c+, i l'Edu acaba trinxant la DARWIN ( 8b+)...joer no duu la darerra cinta exprés...de mitja via surt a pèl, és com si la hagués acabat en solo, no és molt dur però si li peta res es menja asfalt..." no te tires lokoooooo"...

Faig alguna coseta més i recullo...no he dormit i noto el fuel que em va baixant...el viatge de tornada el faig amb cafeïna en vena, “flamencos y pelícanos”, i el “guirigay” del Paco Clavel ( nadales “petardas” en la “historia de la música”)...somric...quilòmetres i roda

Diuemenge l’Arnauet em contracta de gos de tira...ell és el musher i jo el bou que li arrossega el tirineu pel Port del Compte, sembla un nen finès i li faig petons a les galtetes rosades, riu i m’abraça quan té fred o s’espanta...fem un iglóo en un temps récord, no tinc tos ( puto Montblanc expréss) i m’he recuperat...faig un esforç de contenció, ni m'he dut la taula de snow per no pillar de mono...avui és pel meu peke i prou...cau tant sols entrar al cotxe. Trallada a Coll de Jou ,netejem la cadireta i ell i jo anem a mirar el mar de núvols que cobreix la resta del món...l'Arnau s'ho mira, flipant...”Papa,...aigua?!” (ell diu "AWA"),realment la boira sembla el mar, i el bosc la Costa Brava... ostres peke...segons com es miri sí que ho és, bitxu...en un estat diferent al que tu t’agrada..però és aigua...tot varia encara que sigui el mateix...ja ho entendràs quan siguis més gran, el que si que no canvia és que t'estimo mooooolt”...
Buah...com m'agrada apropar la meva galta a la seva i mirar-lo fixament als ulls..i ell ho sap i em llença un petó, o m'aplaudeix les galtes...fa fred i marxem...tinc les pells a caldo... FLASH-FANATIK ( abstenir-se onsighters!!!):
TSUNAMI 7b+ ( EL LABORATORI) 16 MOVIMENTS...passant del grau..bona via...estil VOLADERUM (collaeta-collaeta bow!), menys atlètica potser…i més putilla.
A la entrada hi ha DOS CANTOS, sembla imposible inicialment...el de dalt amb ESQUERRA i el de sota amb DRETA i COM INVERTIT!!...mola mirar davant la cara, hi ha dos relleus ínfims de peu...pujar peus com si volguéssim fer una tombarella pillats dels cantos, i manxar al canto gran...en dinàmic amb ESQUERRA...a peus volats ajuntar en el mateix canto BIDIT DRET...peu DRET en bolo patinós i DRETA EN LATERAL TXUNGUET a agafar amb carinyo...peu DRET canvi en relleu a la dreta i LANCE a la ESQUERRA DEL TOT de la LLASTRA, hi ha un MOLT BON CANTO de ESQUERRA al mig de la llastra...ara vé el pas més puta...damunt tenim DOS FORATS...passar d’ells, damunt del forat Esquerra hi ha una REGLETA TRIDIT..pillar-la amb Esquerra, moure peu DRET en regleta molt amunt, a la mateixa llastra de abans, i pillar arquejant un LATERAL DRET bastant burrote...EL TRUC....si TALONEJEM BÉ ( peu MEGAOBERT i en PLA sobre la llastra, fent palanca) la llastra amb peu Esquerra ens quedem CLAVATS. Moviment d’ARC amb el braç ESQUERRE, de la REGLETA ESQUERRA a un BON BIDIT ( el de sota és megalefós), a la UNA i DEU, quedar bloquejant i pujar peus . CREUAMENT amb dreta a bons cantos...remenar i quedar-nos del més alt amb ESQUERRA. Pujar a BIDIT DOBLE a la dreta..( pinçable), LATERAL amb ESQUERRA i ( enlloc de tancar braç dret i tirar a Esquerra-inhumano i més morfo-), clavar peus i del lateral ESQUERRE, tirar dret a bidit regleta. Xapar posteriorment ( petita galeta si falles..igual amb el mètode ortodoxe)...MONODIT DRET, fisura dolorosa Esquerra i INVERTIT per xapar reunió.

9 comentaris:

PGB ha dit...

Bon post bou! Ultra fanàtic com sempre ;) (el post i tu)

Quin bon rotllo l'Iker no? Et va clissar ràpid que anaves spitos de roca! :P
Al lloro amb el cotxe però!

Ah, i molt bé el diumenge amb el minibou! Quina gràcia lo d'awa! hehehe que maco :)

Anònim ha dit...

HEy, Hola PGB!

Joer si anava fanàtic..perquè el Iker sortís a ditr-me allò es que em devia veure ANSIAAAA!

La penya s'ho munta de P.M...però has de fer 9a...de 8a en avall toca l'IBIZA..hahahah!

L'arnau no sé si serà friki però el tema snow ja li va...a tota pastilla baixant amb el tirineu i ni s'inmutava, i corria per la neu més suelto que el seu cosí que té 5 anys!!!

Es fotia una galeta, li quedaven les mans glaçades, s'espolsava i cap problema!!!

Ei que he pillat 20 bolts, a veure si fem un Torrowella !!!

dew bou!

Marieta ha dit...

i no estava a petar margalef?!?!?!?!?
mmmffff...jo no n'he provat pas cap del laboratori, però em semblen una mica a bloc i xungues pels tendons!

Anònim ha dit...

Buf..no sé Marieta...anava bastant sobat...vaig entrar al LABORATORI i vaig pirar BOCAFOSC..no sé...hi havia les LOLOS allà i el VICHO que filmaba, una guiris...una mica de tot, però no sé com devien estar les finestres, o espadelles o l'ermita...suposo que més petat.

Amb le LABORATUAR deu passar el mateix que amb el Mccanna...és més selectiu.

Imagina'tq ue em va semblar ( al principi), més possible el 8a que el 7b+!

ës una qüestió de truquillos..al primer pegue creia que allò era una puta broma pesada...em semblava inhumà i infierno ( rotllo " no me muevobow!!"..però després va ser un flutation ( i anava que no em sentia ja els dits del dolor de pells...) molt guai.

HI ha una via de 7b+ més "humana" ( facil, crec que la decoten ja...) a la dreta de tot i abans del cuevón, sota el llepafils, i els altres dos ( voladerum i tsunami)...no comment..a mi em molen molt però són estil quatre xapes...BOMBACO del copón, una mica TRUMFA ( no tant bloc però prepara els tendons)...

Ostia molaria un terme mig, no tant dur com al LABOR ni tant vidilla com a FINESTRES...seguiré buscant...

susi ha dit...

tranki us desitjo unes bones festes als tres, disfruteu del vostre bowet que és un encant i aquest es un temps màgic per ell.

Salut i tibades bow!!!!!!

una abraçada.

PGB ha dit...

A Torroella hem d'anar a acabar la feina bou! Et faig un toque els dies que estigui per allà! O abans, per intentar coincidir millor!

Ara estic fanàtic de climbing i també de pells-de-foca, a veure d'aqui una semaneta si m'estreno bé. O a veure si em porten a Boí o a Ulldeter (que fanàtic de corredors i gel tb n'hi vaig de fa uns anys -amb 0 experiencia, clar-).

A mi em deuen quedar uns 15 bolts, tinc un deskuelgue d'anella tb. A veure si acabem d'equipar el sector amb vies més humanes i que disfruti tothom i totdon!

Anònim ha dit...

Susi Gracies i que també per aqui als Nords us ho passeu béééée´!

Ei Pgb, encara no tinc res quadrat, però si aterro a dalt ens trukem eh?

deeew

Pau ha dit...

Aixi que tu erets un dels bows que estava alla al laboratori, recordo que al passar amb la furgo vaig poder llegir als llavis del Iker "que duro que es esto" :)

Vinga nano a tibar-li i molta salut !

Anònim ha dit...

heheh, hola pau..jo també mirava com l'IKER pujava per allà...vam escaalr algunes vies un xic més a la dreta, de 8a i 7b i 7c...les del megabombo són 8b's i 8c's i foten pinta de plafons de pedra..quia passada...