diumenge, de desembre 28, 2008

SANTES LINIES i FRED

Fa dues setmanes vaig considerar que si era capaç de encadenar en un sol entrenament ALMENYS, tres dels quatre 7b+'s de la PANXA em buscaria quelcom per provar una mica més dur ( joer es que sóc Mr 7c"al segon go"..i ja m'avorreix...). El 23 em van sortir QUATRE 7b+'s, dos 7a+'s, un 7a i dos 6c's...i el 24 tres blocs que era incapaç d'encadenar...PANXA POWER, vaig pensar..i amb el 25 i 26 de descans el 28 i 29 a matar!!!!

PLOU, plou i neva i fa vent, i és una puta merda perquè a sobre la PANXA esta tancada...sóc com un ós dins del zoo, remenant en cap a banda i banda..voltant pel menjador i la nevera...sort que veig com disfruta l'Arnau, content de tenir els pares amb ell, encara que sigui al preu de quedar-se dins de casa!!! La seva alegria em consola...de fet tampoc no s'està tant malament...calefacció a tope, jocs i visites als i dels amics...nanos tot el dia...
AMB EN PALOU decidim anar a buscar la llum...diuen que a ponent s'ha vist alguna espurna de roca seca...on? a SANTA LINYA...doncs cap allà!!!
Devorem l'asfalt entre aigua i boira, el termòmetre ens diu que estem flipant i el paisatge se'n riu de nosaltres amb un somriure blanc i humit...i no és fins a la entrada de la carretera a Sta Linya que simplement deixa de ploure, només neva una mica...baixem per una pista de bobsleigh que és l'accés amb un pam de neu i fang...ni veiem el pàrquing...
A la Cova hi ha les úniques 15 persones que deuen escalar a Catalunya...quatre de locals i una colla de guiris italians i txecs o eslovacs ( niñatos inhumanament forts que es passegen pels 8b's)...colla de pencus fanàtics! No sé ni què fotem aqui! el termòmetre marca 1ºC i 2ºC dins la cova, fora ximximeja...per sort no fa vent...
Si ells tiben nosaltres també!!!!!!...bé..ells no tiben, es van desmandrant al costat de un foc tènue...tenim via lliure a ARQUEO-LOGICO, (o SALTIMBANQUIS PAL TRIO)...un 7c de continuïtat molt guapo.
Escalfo ( el concepte "escalfar" avui és una ironia...), baixo, escalfa en Joan, i ENCADENO a la primera...interessant, però a dalt ni em sento els dits en cantos inmensos...per flipar..la roca té un tacte humit, estil DISBLIA quan plou...patina...REENCADENO la via per filmar-la, i provo també TRIO TERNURA ( 8a)...ni m'aguanto, em pesa tot...pujo per MENEO CANARIO ( 7b durillo) i a la darerra txapa hi ha dos cantos estil SABÓ...cau aigua arreu i hi ha mig centimetre de pasta de magnesi...netejo i em surt el moviment prou bé...pujo de nou i la regleta és un bassal altra vegada, arquejo, miro de agafar el darrer canto i quan hi entro la mà me'n vaig de cap per avall..merda! Baixa'm que estic fos i putejat..quina puta rasca...!!
Seqüència de la via "Arqueo-logico" (ll1 7c.25 m)
Ben mirat encara he tingut sort...ningú ha encadenat res...veiem en Marín caure amb la R a la cara de un vion que ni sé què és, i durant el dia només veia penya penjant arreu...de fet ni les vies per escalfar encadenaven...el Deivid i l'Alex patinen a la entrada de un 8a+, dues guiris italianes es barallen amb la sortida del 7a+, una gavatxilla peta a Sta Linia, els txecs rellisquen a la Ruta del Sol, Blomu, etc...fins la DEVORA també xorreja...home, no ha estat tant malament aleshores poder encadenar avui...el tacte "psicobloc" m'era familiar i he pogut apretar...
Tornem a casa i veig per la tele com a Montserrat han tornat a caure els degotalls...deu n'hi dó quin any...la Lila em diu que a GUILLEUMES ni parlar de tornar-hi...joer no sé si n'hi ha pertant...la Muntanya esta viva però...

L'Arnau esta content..quatre dies amb els pares, tots dos per ell! Se li nota al cara i quan arribo se'm tira al damunt..."papa, tot, tot i tot!!!!"* ( N.T: M'he acabat tot el plat de menjar!)...és un mentider, la Lila està enmurriada, darrerament ens vacila bastant a l'hora de menjar...és dificil ser pare...més que trobar roca seca enmig de les tempestes...però tot té solució, és qüestió de ganes...
Salut i a tibar on sigui bows!!!!

5 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

K Kabron tu has pillat roca, jo com un masoca, m'apropo fins la roca, encara que el paissatge es de Groenlandia, surto del cotxe, encara que m'enfonso un pam al fang, pero que iluso jo, encara penso que hi haura roca seca, sota els arbres, jajaja, i la roca com sabó.

Doncs felicitats per l'encadene i pernatnya al grup de 15 persones que han pogut escalar.

Aqui torna a ploure.

Salut bow

Anònim ha dit...

buf bow...era això o morir...ja em veia fent dry tooling a la Fuixarda....hahah...

Vinga paciència que les tempestes són l'espai entre les calmes..o era al revés...hahahah!

Salut i cuida't per l'encadene!!!!

Pd. No diuen que després de la pluja la pedra ha de reposar 48 hores o peten cantus? hahahah!!! Aguantaràs?????

Ferran Guerrero ha dit...

No aguantare, i si es aixo, almenys hem queda el 31 i el 1 sense escalar, espero que les 48 hores siguin en aquells dies, si no morire.

Noto com la pell dels dits comença a separar-se, ufff, aquesta tarde m'enxufare a la corrent si fa falta estic fart de tanta aigua sembla Uk i el colega el tinc a Fonten dient que a -4 i solete, que cabron.

Semopre quedaran els videos fanatics.

Salut bow

PGB ha dit...

Bo bou bo!
Enhorabona pel 7c al second go. A veure si els 8a cauen al 3rd ;)

Jo ja ho vas veure, que venen plujes? Canvio d'activitat i aprenc algo nou. Soc un tastaolletes! ;)

El a muerrrrte!

Anònim ha dit...

Iepa bow, això de la neu TAMBÉ és addictiu, ojuuuuuuuu!

Mirem les previsions i xerrem ok_?