dijous, de desembre 04, 2008

TAMOS LOKOS

Buah,

Aqui el TRAILER de la peli "The Sharp End"...ja no sé si és un "flim" d'escalada o una imitació de "mision impossible+massimo riesgo+aquelladelquetallalacordaisaltaambelspiolosinomenrecordodelputotítol" http://www.youtube.com/watch?v=pDmJZ2aEMr4&eurl=http://www.desnivel.com/deportes/escalada_en_roca/object.php?o=17454

Per flipar amb el paio que fa la cremallera en artifo i acaba rient...joer.

A la propera a pujar a Stbenet amb els matalassos, que els "higballs"guiris són més alts que el McCannaaaaaa!!!!

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si mires la peli, fliñes!

The Sharp End (aka la sarten o el sartenazo que te puedes dar)

Hi ha la linia COMMITMENT (Sender films)i la POWERFUL (BigUp)

Ferran Guerrero ha dit...

Tenim que fer una peli que es digui Sartenazos, el Mac Cana es una xinxeta comparat amb els Highballs de la Lisa Rands, todas las del manolito con crash pads, i el Mac.Cana pena la caiguda que te si no seria la creme de la creme.

Sartenazos forever, aixo ja comença a desvariar.

PGB ha dit...

Un dia d'aquests et passo un dvd amb uns quants divx... ;)
I podem fer el sopar a Romanyà amb el vinet i fliñant una mica amb els yankees!!

Mekagunlowww jo vull tenir temps per fotre el Dosage català!

Artifos amb el Pelut, Paca, Santi...
Esportiva amb el Ramonet i d'altres pros del nostre país.
Classica old-school amb l'Armand...
Classica actual amb bous i boues.
Bloc amb el mestre Ferran...

Qui em subvenciona!??!?! He oído xesca?! xD

Anònim ha dit...

Ei Pere!

Ahir 39,5 on my body bow...stik fet caldox, però miraculito miraculito ara estic a topppe...igual avui o demà anem amunt...dissabte sembla quel mojauc puja allà a la cova...a veure si m'hi acosto ( si les angines-pulmons i edat em deixen...;D)

Si em quedo a BCN igual pujo cap a MOntgrony de solanas un dia..nor sel...

te truko...si anem a Romanyà ves pillant un vinillu fijo...

FErran...veien el trailer me n'he adonat que som una colla mariquetes tots plegats..aquest paios tot i no ser NORMANDOS tenen uns balls very big !!! kins paios...elq ue no acabo de entendre és com apunten tant bé sobre els crashpads...jo vaig caure del top del bacallà i una mica més i arribo a matadepera..a sobre anava sol, em vaig desllorigar el turmell i imagina que no volia deixar allà el crashpad que m'acabaven de regalar...crashpad, turmell girat i menda arrossegant-se amunt per la "pujadeta" del bacallà..i un cop al cotxe, SOLANO, conduint cap a l'hospital...paflipar...vaig sortir enguixat per 30 dies...era juliol...a l agost, amb el turmell encara recuperant i embenat vaig pujar mig en crosses al Ventosa ( només podia fer topropes)...a finals d'agost vaig fer la MARTIRIO al rotpunkt gairebé sense poder recolzar massa el peu...

LA putada es que quan em fa fred encara se'm queda com encarcarat...hehehe.

Joer semblem iaio sempre explicant la batalleta....vull trepaaaaaaaaaarrrrrrrrr!

saluuut

Anònim ha dit...

Birdiu...

BUah...en qualsevol cas veig que per triumfs ara es cal anar fotent alaridos a cada pas...és en el que coincideixen les dues linies "bigsoup" i "cendrafils"...hehehe

aaaaaarrrrgggghhh! joer
que txungui el pasiki aquest de 8aplusbarravuitbé...aaaaarrrrgggghhhhh! casum el monoduà....yaaaaarrgggghhhhhhtx!!! joer que se maskapaooo un palomillooo de tant tibbbbbbaaaarrrrr!!!

Es que no som moderns tiu...jo per sort ja vai arribar tardiki a la licra fucsia i als calentadors ( diosss...però això de cridar tant...i de fotre't pinyus de 25 mts...como que no lo veo...hehehe.

Només m'he lograt adaptar amb allò de vingaboooooooowwwwww !!!!

S'ke lo manresano siempre ha estado "in" noveasbow...;P

Ferran Guerrero ha dit...

Mestre bowwww.

S'ha d'anar a muerte, t'en recordes dels meus solos del dau, practicament no hi han crash-pads, no pensen en caure.

Ara tambe mira quins llamps de crash pads que porten els bous, aqui tothom amb el Beal que sembla una marfega, si caus amb aixo d'un high ball, deixo l'espuma com un aillant de ioga i un socabon al terra.

Jo mai m'he fet mal fent bloc i n'he fet de moltes animales, sobre tot de pinyo, no se quant més compromes es el bolo o la via millor en rulla el cap, en top rope no escalo gairebe mai, no m'agrada , atrofias mentals jajaja.

En canvi netejant l'arte de la guerra a Can Boquet, pujat a un mega arbre, tallant branques i treien bardissas, catacrack va trencar una branca del peu, no se com hem vaig enganxar a l'arbre y vaig fotrem un brancot trencat per el mig del pit, no m'el vaig clavar pero, del piñazo una setmana que no podia riure i amb tot el pit de color morat, no podia mourem, sempre hem faig mes mal, caminant , netejant o fent el jabali que a la vertical.

Apa bouwwwwwwwwwwwwwx, que comença el finde, per cert molt llarg, els que pujeu a Montgrony, aquets tres dies es fa la fira medieval de Viv, per els carrers , a las 6:00 quant es fa de nit mola, molta penya i artesans per tot arreu, d'escalada aqui ni parlen ni els hi parlis.

Anònim ha dit...

hahahaha!

Home lo del dau ja és un SOLO amb tota regla...la via no és DURA en extrem, però és puta i aleatòria..vaja, la antítesi de un solo "franc"...crec que és molt pitjor que vies més dures on pots anar clavat...per mi té molt més mèrit...ja vaig flipar amb corda ( duia al cap les imatges del vidiu i al.lucinava)...i la penya que si el compromís, que si tal iq ue si qual...xorrades...el compromís de veritat es demostra en ascents com aquells...( i encaraq ue fos un higball si no hi ha crash ni porter es un PUTO SOLOOOOOOOO!!!!)

quan vaig tornar de Mallorkasfunki passava por AMB LA CORDA precisament perque tenia l'instint de NO XAPAR ( 21 dies seguits de psico nonstop) i de saltar de tranki..i no veia clar el cop contra la pedra ( quan saltes en psico, apart de conservar la postura vas "relaxat"....)

Paranoies també...

veient els xarpends aquest te n'adones del power de la mente en molts aspectes.....

bowades.

Eiq ueigual diumenge anem a MONTCRONIS...

siawwww

Anònim ha dit...

Tais lokos stos romualdos!

Com diu lo Ferras, tb m'he fet mal "entre bastidors" que en la pròpia obra. L'altre dia, sin ir + lluny, l'ull (ara vaig rollo sabañon al dit, sindrome Raynaud, dieun)

Si Montgrony, avirseu (potser vagi a La Cot amb la canalla). SI nocturnes a Vic ... (informa'm)
Si SI, no NO!

PGB ha dit...

Bou! Jo vaig a l'Alt Urgell, que pels vedells, com jo, hi ha més vies que a Montgrony!!!

Si de cas el soparillu a Romanyà el deixem pel seguent finde (si és que hi sou!).

Jo encara arrosego la tendinitis del colze per una caiguda tonta en bici (donant la volta al jardi de casa d'una amiga i sense anar torrat!). Molt patètic...

SteuTotsBojos!

Txomo ha dit...

Yo vi ayer el SharpEnd este y hay que decir que los guiris estos están completamente locos xDD Los alemanucos de no se qué región asegurándose con nudos... se te quitan las ganas de escalar xD

Pa deporte de riesgo... anteayer me pegué una leche volviendo de la Roca dels Arcs y... si llega a ser 100 metros antes me voy de fiesta por el barranquillo. El peligro siempre está ahí fuera xD

Raquel ha dit...

Telaaa la peli sencera... és per flipar... molt però que moooolt!!

TRanki ha dit...

JOer Txomo...amb tants quilòmetres ja et dic jo que alguna vegada ha de pasar...al lorooooooooo!!!

Ei Rakel....SE MIRA PERO NO SE HACE eh????? hehhe! Cuda't wapa i torna aviat a trepansiaaaaaa!

Bullarolas ha dit...

la meva teoria (vaya que me pongo stupendam's), una teoria de la qual me'n considero un representant exemplar, és que per aquí som molt del "hostia-hostia-pilla-pilla-oju-oju-quevoy-quevoy-al loro-al loro".

si u no?

els anglosaxons són més canyerus i més temeraris. Més kauks... seran les aromes de la mediterrània??

salute!

Anònim ha dit...

BUah....

Fijo, es que tanta poca roca i la birra calenta dóna per això..i per anar per la esquerra..i rotllo hooligan...


heehe..

Home suposoq ue sí...apart es que duen un parell de dècades més enfilant-se, una tradició "diferent" de la muntanya i sobretot..avis vikings i normands...