dimarts, de març 03, 2009

ENDURÀNSIA* LORSAI **


*: (Neol anglic.). Resistència física a l'esgotament, generalment produïda per un estat semiconscient de ansia a que l'escalador sucumbeix en trobar-se sota una paret que el motiva més enllà del mateix esgotament...



**:(lerisda): "onsight" o " a vista

--------------------------------------------------------------
"PAPA NEM A NEU !!??!!"

"JOEEER NAWET que són les 7 del matíííi´, booooowww, perquè no vas a mirar el Doraimon una estoneta i els papes acaben de clapar una miqueta???"

"PAPA, NEM A NEU!!!!"...

Casumdena...el bowet s'ha despertat i encara no l'hem ensenyat a que ens deixi clapar...de vegades es lleva i es queda a l'habitació o voltant pel menjador, però encara no obeeix ordres simples tipus "comnodeixisdetocarelsnassospillesqueflipesbow" o "deixadesaltarsobrelamevapanxamentreintentosobarquesonlessisdelmatí"...així que em llevo i li faig la papilla, l'esmorzar de la Lila i endreço els trastos.

AVUI TOCA LORSAI a CLOT DE L'ESPASA, papa 1-nawet 0...la neu un altre dia...i aprofitem una "pseudosocial" de la PANXA per colar-nos dins la furgo del Jaumet. Josete arribant amb un ampli somriure als llavis i a la cara...

Mar baixant de la interminable ULLS DE NEPTÚ / 7a+ 35 mts)

La LILA va fanàtica, així que mentre el Nawet es rebossa literalment a peu de via i acaba fet una mandonguilla bruta de mocs i pols, fem torns de corda. Ella a pels 6A's i jo a pels 7A's que avui em toca fer a vista segons indicacions del TRAINER. Lila encadenant

Com ja em va passar la setmana passada em costa HORRORS calentar...els braços em fan mal i el cap esta debilitat per la sensació "rotllonopucmés"... m'encaro a "ULLS DE NEPTÚ" ( 7a+ 35 mts) com si fos un 7c+...amb calma, amb estrategia, amb puteria...resolc com cal però per dins amago que estic a punt de rebentar a cada pas...tincs els braços que em fan mal i tot..."crec que avui ni escalaré" NO t'ho creus ni tu bow...FLUUUUTTTAAANNNNN!

El somriure burleta apareix en la cara del Juanjo i es transmet ràpidament al voltant..."TRanki estas flipant o kè???"..."hehehe"...Com que al costat hi ha un altre 7a+/35 més dur i guapo que ha muntat la CRis, aprofito i li foto un pegue...també cau..de repent m'entra l'ànsia, però li toca a la Lila...estic pel Nawet, fent babybloc, babylancedepedres, i babysnowperlesfulles...fins que en Jaumet i el Juanjo munten un 7b+..."puc?"..buf provo en tosrop que teòricament ja no tinc pila...sóc un güey, encadeno a un FLASHSEMIAMIGO...no entenc res...Tot seguit em poso al 7c/35 del costat i torno a flutar...aquest cop amb el Juanjo que em fa un FLASHPASSIU perquè comparetix hemisferi flashejant al Jaumet que vola molts metres al 7c+...

Jaumet FLUTA al 7c...

Es fa de nit, sota una massa de fullaraca i pols hi ha el meu fill i la Lila es rebenta en un 6b+/8a ( segons sembla)...baixem avall i tirem cap a casa...Comença a apareixer l'ENDURÀNSIA..el camí cap a la FLUTÀNSIA...serem budes buscant un NIRVANA a la pedra en comunió amb el MOVIMENT...és qüestió de no desviar-se de la bona ruta... El TRAINER mana, el TRAINER lidera, el TRAINER té la veritat cap al camí de la VERITAT...ho presenteixo, començo a veure-ho... encara que l'experiència arriba quan ja és massa tard mai és massa tard...

14 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Jo vaig sucumbir al Trainer, el Trainer tenia la veritat, fins que un dia l'hi vaig dir al Trainer, solament fare campus, tres dies ala setmana i bloc, i per els matins vaig a escalar, i les series que les faci Rita.

El Trainer va dir Ok, i llavors li deia Trainer Trainer, ara entreno per sensacions, i van caure grans objectius, ara que esta a les ordres d'un Trainer i seguir-ho a muerte es un gran sacrifici, el que no ho ha fet no sap de que va, quant ja estas ultra petat de fer les series i la ssesió de bloc, i creus que tot ha acabat i per fi una dutxa i cap a casa, NOOOOOOOOOO, el Trainer diu, encara queden les traccions i les suspensions a morir d'esgotament.

Pero jo m'estimo al meu Trainer, hem donava confiança, ara crec que jo a el no, jajaja, deia que no acaba les series, hi tenia raó, jijiji.

Salut i ja t'arribara el dia que puguis mortifica al Trainer, no desesperis el cami es llarg, pero obtindras resultats.

Jaumegrimp ha dit...

Ep Oriol! bon tio el Josete amb la cara paga, sempre de bon humor...
amb la colla que anàveu havies de flutar, que el bon rotllo és amb ells!! L'Arnauet es va fent gran, a la foto encara anava net pel que veig. L'hi hauràs de dissenyar un casc per als peus de via eh!
Endavant amb el Power papa fiera!

Raquel ha dit...

Jajaja... per què tots els fills d'escaladors acaben fent pilotetes i arrebossant-se a peu de via????

Eps, que quan vulguis us apunteu a la colla d'escalada en família... així l'Arnauet farà les pilotetes i es rebossarà en companyia de semblants seus...

I... sí... compra-li un casc jaaaaa!

Fernando ha dit...

¿Tu también, Bruto, has sucumbido a la tirania del crono?
Trainer e-mail-cibernético o Trainer de cara-ojos-látigo (mucho látigo sino no se progresa)?
Si dentro del tiempo de que dispones, tienes mucha motivación le acabaras sacando jugo... tras mucho dolor y sacrificio. Sólo es cuestión de masoquismo.
Suerte

Pau ha dit...

El Clot de l'espasa quin gran sector !!! vareu pujar caminant o amb 4x4 :P l'aproximació es durilla

Nanu jo de setens nomes vaig provar Ulls de Neptú i brutal !!!! Ja tinc ganes de tornar-hi i fer un stage a Montgrony

PGB ha dit...

Només hi he anat un cop i vaig fer un V+ i vaig provar 2 6a's... vaya PAREDÓN! (sisi, en majúscules!). Sectoràs, el Clot de l'espasa!

A muerte amb el Trainer (a vere si t'enrotlles i em fas una adaptació del teu entreno al meu mini-level ;P)

I a veure si m'enrotllo jo i us passo a veure i et torno les pertinences (i et passo alguna altre peli bou!).

A cuidar-vos, familia! :)

TRanki ha dit...

heheeh!

FERRAN: LO TRAINER és pro...jasé que la seva saviesa és genèrica...però MOLT UTIL per unignorant de la vida que només s'ha mogut per instint sempre...de moment ja vaig DOS DIES a entrenar enlloc d'un, i acabo tant rebentat que no puc ni tancar les mans...6 mesos i EXPLOSSION TOTAL...després ja veurem...tantmateix el TRAINER motiva prou...LO CASTIG...SARNA AMB PLAER NO ESCOU...;Ç

JAUME-RAQUEL: havia inclòs la foto pel playbabygirl; ara ja he posat la del DESNIVEL-TINO...costa fer que no se'l tregui, però si es queda sol o a peu de via li posem, sempre busquem un desplom i que no estigui a peu de algun via que s'estigui fent...RAQUEL si feu una sortida familiar AVISAAAAAAA!!! Amb la colla de la PXB va ser BONISSIM...

FERNANDO: Si bow...mail cyber con el menú i ojos de malo ( o de "diloquequierasperoyolosé, siloaguantas triunfas, nomecuenteshistoriasysubequeyapitaelcrono"...TODOJUNTO, y muy eficaz...

PAU: NO les vaig catar però hi ha moltes vies de grau mig (6a,6b i 6c i 7a)...molt guapes, més dures que SALERETES i menys que CORONES...més pila i menys bloc...a mi em va obrir els ulls a una nova manera de atacar les vies...perquè és un lloc que es deixa fer a vista...TRESPONTS és força més exigent a nivell de cap i de pila-resistencia...se'm dón amillor el mur desplomatq ue el desplom a muerte...a veure si milloro en els aspectes menys desarrollats!

PGB: Iep bow...tinc una propostaq ue no podras renunciar...necessitem un finde de anticicló aa o d'aquí a un meset...MARGALIDAA POWER...goulotte central, a sac pas..l'he feta però molaria repetir-la...bucaré noticies de com esta encara que amb aquest any igual es fa a la primavera o fins a principis d'estiu...no sé...

DEW BOOOOOWWWSSS

Piju ha dit...

Doncs ja mola un trainer que et fa anar a vista...conserva’l!
Genial sector, uff, ja fa massa que no el visito!

Anònim ha dit...

Ei Piju, com diu la RAkel, si feu un dia per allí EN FAMILIA fes un toc, que això d'anar en colla és el futur...( i si tens un 4x4 mllor encxara!). NOSALTRS VAM PUJAR EN FURGO i prou bé...

Piju ha dit...

Ei Tranki,
ens queda lluny, però potser per un finde complert ens apuntem, ja t'avisaré.
Normalment tirem mes de Montsec i Prades.
Si vols apuntar-te, ja ho saps!
Aquest dissabte toca.

Anònim ha dit...

Iepa bow, aquest dissabte tenim ACTA de FUNDACIÓ de la XESCA a Merolla...ja informarem!

Raquel ha dit...

Doncs a la propera, a veure si us apunteu!!! Aquest cap de setmana sortim sols dissabte... i encara no hem concretat lloc... estem pendents de la meteo.
A partir d'aquí... calcula, un sí, un no... jijiji... segons els divorciats tenim crios o no... així que la propera sortida en família serà el 21-22 de març.
I... de dinar poc... jiji... aquí, els únicsque dinen són els nens... per què els pares sempre estem trepant o assegurant... jijiji...
Ja ens direu si us voleu apuntar!! Tens el meu mail, oi?

Anònim ha dit...

OK Rakel!!!!!!!!!!!!!!, perfecte..."rotllo MOLT FANATIC" seria benvingut? ;P

A la que poguem sortir truco o faig un mail...

Ho tinc en compte perquè ara, amb el bon temps el tema es presenta de p.m!!!

Raquel ha dit...

I tant!!! jijiji... Però si ets el fanàtic number one!!!